אוג 12 2014

כל קורה – אוגוסט

ריפרש, טל גרנות

טל גרנות, מתוך Ynet

♥♥♥♥

התקופה האחרונה לא הייתה קלה, לא קלה בכלל, וזה בכלל לא משנה מה דעתכם על המצב, או על איזה צד של הקשת הפוליטית אתם נמצאים. ולצערי, עולם האמנות, כעולם שמתקיים בד"כ בשולי התרבות בארץ "כי מה זה אמנות מול חיים של אנשים?" – נפגע מזה מאוד. אז נכון, פה ושם היו יוזמות התנדבותיות מאוד יפות ומחממות לב שכמעט גרמו לי לשכוח את כל הרוע ש"צוק איתן" הוציא מאנשים, אבל הי, עכשיו חוזרים לאט לאט לחיים (אמרנו הפסקת אש, לא?..), ותוך חודש – גג חודשיים, נפסיק לקפוץ מרעשים של אופנוע מאיץ או אמבולנס דוהר, ונחזור, לאט לאט, לשגרה. ומה יקרה בשגרה הזו? זה כבר תלוי בכם..

הנה כמה אירועים ופתיחות שייכולים לעזור לכם לצבוע חזרה את החיים:

 

♥♥♥♥

רינת שניידובר

רינת שניידובר

רינת שניידובר

רינת שניידובר

Shapeless, רינת שניידובר בבית האמנים בת"א. "שוב לובשת רינת שניידובר את דמות האישה-ילדה, ובשמלה אדומה פתיינית היא ניצבת מול המצלמה ושומטת מידיה כלי חרסינה עדין. בבהירות מכאיבה היא צועדת אל עבר כישלון ידוע מראש, מתוך ניסיון לאחות שברים לכלל שלמות ולתת צורה למשהו שהתפרק ואבד  …  הפאר המלאכותי ומלתחת המלבושים הם זירת הצילום שבה מחפשת שניידובר את האני הנשי האותנטי. בין התחפשות לברבי אמריקאית אפופת דיכאון ובין הניסיון להתערטל במובן הממשי ביותר – היא מבקשת למצוא אישה ארכיטיפית שלא נעתרה מעולם לפנטזיה כלשהי ושאולי עדיין לא פגשה בה." (מתוך הטקסט של האוצרת, טלי כהן גרבוז)

Shapeless

רינת שניידובר

אוצרת: טלי כהן גרבוז

בית האמנים בת"א

פתיחה: 14.8.14

נעילה: 6.9.14

♥♥♥♥

כריס גרהאם

כריס גרהאם

קתרין נלסון

קתרין נלסון

דיאן מקלין

דיאן מקלין

בקי הוסון

בקי הוסון

מילכוד ונעילה בגלריה בנימין. התערוכה עוסקת באופן שבו עבודת האמנות מפתה ולוכדת את הצופה המתמסר. בתערוכה מציגים אמנים מרחבי העולם עם עבודות חתרניות שנוקטות תחבולה ואחיזת עיניים ומקיימות כללים וחוקים של מערכת. האם הצופה יהיה שקוע? מרומה? מורשע?…

מילכוד ונעילה

אוצרת: דיאנה עלי (UK)

אמנים משתתפים: רות אקלנד, מריה גובלי, כריס גרהאם, אינגונה גרמזדה, בקי הוסון, למה42, דיאן מקלין, קתרין נלסון, קלאוס פינטר, קטיה רובין, סם טרדוואי, ג'יין וואקר, דרן וויליאמס, ג'ייון דייויס, ג'ון קינג, פאולה מינקוב, שאונה מקן, תמר לב-און, סם טרדוואי, בריאן רבנהולט ג'פסן, סינדי הינאנט, זוקרוט.

גלריה בנימין

פתיחה: 14.8.14

נעילה: 23.8.14

♥♥♥♥

מרים כבסה

מרים כבסה

מרים כבסה

מרים כבסה

מרים כבסה בגלריה ג'ולי מ., בתערוכה יוצגו ציורים פאנורמיים של שמן על נייר מדבקה, לאורך ולגובה קירות הגלריה, ציורים ללא התחלה ולא סוף שמגבלתם היחידה היא גודל החלל ושיכלו תאורטית להמשך עד אין סוף. בעבודות הלכי רוח המשתנים עם זמן הפעולה ומועדה, זאת כהמשך לפעולות הציור – פרפורמנס של כבסה.

מרים כבסה

גלריה ג'ולי מ.

פתיחה: 28.8.14

נעילה: 2.10.14

♥♥♥♥

אורי שטטנר

אורי שטטנר

אסף רהט

אסף רהט

שחר קורנבליט

שחר קורנבליט

שולי בר נבון

שולי בר נבון

מחילות הלילה, תערוכה קבוצתית חדשה בגלריה יאיר. מציגים: אביבה אורי, מיכל בקי, שולי בר נבון, אוזיאש הופשטטר, חדוה הרכבי, איריס נדל, ירמי עדני, שחר קורנבליט, אסף רהט, אורי שטטנר

מחילות הלילה

גלריה יאיר

נעילה: 5.9.14 

♥♥♥♥

 הזמנה לתערוכה מקום בגלריה מרכזית

מקום – זהות בתקופה של שינוי מתמיד, תערוכה קבוצתית בגלריה המרכזית בלוינסקי. הלוקאלי מדמה עצמו לאוניברסאלי בורח מזהותו האמיתית ומה שמקרקע אותו זה המקום, מקום שמאלץ להלחם על קיומו הפיזי ובעצם מפגיש אותו עם זהותו. הרצון להיות משהו אחר, מישהו אחר במקום אחר. התערוכה מתמקדת בתנועה שבין העצמי לאחר ליצירת מקום מסוים, דרך הפירוק של החלל, דרך ההתבוננות במרכיבים ניתן יהיה לבחור אמצעי התמודדות עם מורכבות של נושא. מקום שנוצר בהשפעות האוניברסאלי מתחיל לשנות את צורתו, את זהותו, את יעודו ונוצר משהו חדש היוצר סוג של הסוואה משתנה על מנת לשרוד. אילו היבטים יש לאיבוד הזהות, או באיזה אופן מקבל צורה אחרת, תאור התהליך. התנועה שבין ההגדרות יוצרת מקום חדש, דבר הופך למשהו אחר, נוצרת הסוואה המסתירה את השייכות הקשורה לזהות של אדם למקום, ההישרדות היא הגורם המוסווה המניע את הדרמה. זהו חומר שנבנה ומתפתח למבניות שונה ורב גונית, גם למילים ולצורות יש אפשרות לבניה מרובת איברים, נשאלת שאלה האם הדרמה נחוצה במבנה מסוג זה? המשמעות של דרמה היא בקשה לעשייה בעלת ערך, בעלת משמעות. המבנה הזה של הדרמה שותק כעת. זו תקופת מעבר ליצירת נוכחות ומפגש ולכן השתיקה, הגוף המבטא, גוף חברתי, גוף איש, שותק כי לא יודע למרות כמות המידע העצום, כרגע כולם ארוגנטיים, מבולבלים, מציאות במשבר, בחוסר בהירות. דברים קורים מהר מידי. אנחנו עצמנו נבלענו, הפכנו למשדרגים מקצוענים. המידע חולף דרכנו. אין דרך מילוט. שיתוף פעולה מלא. הרצון הטבעי להיאחז בדברים פיזיים, הרצון להימלט אל הגוף. הרצון להגדיר את החללים הריקים באמצעות נפחים ובפערים. מתחילה התרחשות שונה. זו קטסטרופה. פננו מועדות למקום לא מוכר שאין בו זרם מרכזי, סדר היררכי, בהירות, קריאות, הבנה ישירה; אלא על  ריבוי, בו-זמניות, לא מבנה אחיד ואחידות כמבנה. זו הזמנה לחתיכות מרובות לחלל מרובה. מצב הדורש מאיתנו להתנהג כלוליינים ולהכין כלי עם תפיסה רחבה או ליצור אטימות מכוונת. המעבר בזמן או המעברים למחוזות וסיטואציות רלבנטיות. מדובר במרקם חיים חוזר וחי. דיאלוגים סותרים בנושא פנים: איברים פנימיים, נוזלים, תגובות של הגוף. מקום עולם המידע הבלתי מוגבל עוצר במשטח של הגוף וגופים אחרים. עדיין הגוף האנושי במצב צבירה מסוים ועולם המידע הוא גוף תיאורטי. קיימות התרחשויות הנעזרות בארגז כלים המתבסס על פעולות קבוצתיות. בסביבה של המישורים הרבים מתקיימות שיחות בנושא קיומם של דברים, קיומה של מציאות, של מדינה, של משטר של חוק, קיום של מקומות, קיום של רגש, מחשבה, גוף, כאב. יחד עם זה יש את המבנים המשתנים המשקפים מציאות בהתהוות בחוסר ידיעה לגבי התוצאות. זה נוצר ועובר הלאה, אין בהכרח קשר בין הדברים. מבנים דחוסים מאד או פתוחים ואווררים, מהירים או איטיים, מובנים או סתומים, רחוקים או קרובים, כל הניגודים מתקיימים בו זמנית. אין צורה אחת או מבנה אחד שיוכל לתאר את המציאות הדינמית הזאת חסרת האחידות.

מקום – זהות בתקופה של שינוי מתמיד

אוצר: דורון פורמן

הגלריה המרכזית בלוינסקי

פתיחה: 14.8.14

♥♥♥♥

אילנה גל

אילנה גל

אייל רדבינוביץ

אייל רדבינוביץ

נעמי ספיר

נעמי ספיר

רועי יריב

רועי יריב

צבעי קיץ, תערוכה קבוצתית בחלל Art Market. עבודותיהם של האמנים נוצרות בטכניקה של אקריליק על גבי משטחים שונים, כגון בד, עץ ואלומיניום. מרביתם שטוחים וחלקם פיסוליים. העבודות נעות על הטווח שבין פיגורטיביות להפשטה, כאשר בכל אחת מהן הגודל הפיסי מכיל את הצופה ומייצר אצלו חוויה שונה במהותה. המכנה המשותף לארבעת האמנים הוא בחשיבות שהם מעניקים לצבע ביצירותיהם, אך אצל כל אחד מהם הוא מגלם תכנים או רעיונות שונים.

צבעי קיץ

מציגים: אייל רדבינוביץ, אילנה גל, נעמי ספיר ורועי יריב

בחלל Art Market

פתיחה: 22.8.14

נעילה: 4.9.14

♥♥♥♥

תמר לויט כץ

תמר לויט כץ

תמר לויט כץ

תמר לויט כץ

פאוזה בגלריה צדיק, תערוכה קבוצתית בה בודקים האמנים את נושא עצירת התנועה, ההקפאה, הרגע המכריע או האתנחתא, פסק הזמן, השקט וההתבוננות.

משתתפים : איתי שקד, אייל יצהר, אלה שמעוני, אילת שקד, גיורא אוריין, גילה גרינפילד, הדס אלדר, חנה בלומן, חוני המעגל, חביבה גולדפרב, יוני שפר, ישראל חמד, לי מילוא, מיכל גנור, מירב הופמן, מרים דראט, נינו הרמן, סופי אבוחצירא, שכי חצובי, צילה גולדשטיין, רחל טימור, תמר לויט כץ, תמר שביט.

פאוזה

גלריה צדיק, יפו

נעילה: 21.8.14

♥♥♥♥

בועז סידס וג'ולי פיליפנקו

בועז סידס וג'ולי פיליפנקו

בועז סידס וג'ולי פיליפנקו

בועז סידס וג'ולי פיליפנקו

בועז סידס וג'ולי פיליפנקו

בועז סידס וג'ולי פיליפנקו

BLACK SHEEP, תערוכה זוגית מאת בועז סידס וג'ולי פיליפנקו. אחרי משבשך כמה חודשים החליפו פידבקים ופגשו אחד את השניה בכמה וכמה תערוכות משותפות כשבראשן תערוכת "שלושים האמנים המבטיחים לשנת 2013" של מגזין 'כלכליסט', התיידדו להם בועז וג'ולי וגילו שהם חולקים עולמות פנימיים עשירים, נושאים משותפים ואת היכולת להעביר בציור את מה שהם אף פעם לא מצליחים להגיד. כשהם שותפים לאותם חלומות, מוסר עבודה, הרצון להתפתח ומתוך סקרנות הדדית, עבדו השניים בשנה האחרונה על פרוייקט ציור שבועי שבו הפגישו לראשונה את סגנונם השונה על נושאים משותפים וכשראו לבסוף שהם משלימים אחד את השניה, החליטו להעלות תערוכה זוגית משותפת תחת הכותרת "כבשים שחורות", Black Sheep. תוך כדי סיעור מוחין ותהליך יצירה של כמה חודשים, יציגו בועז וג'ולי לראשונה סדרות ציורים חדשות בטכניקות מעורבות שנעשו במיוחד לכבוד התערוכה, ציורים שחלקם משותפים וחלקם אישיים החולקים את אותם נושאים, נושאים שהיוו בסיס ליצירות שכל אחד לקח לעולם הייחודי שלו מתוך מתן אמון מלא במה שהשני יצייר בלי לדעת מה הוא הולך לצייר. לבסוף נותנים השניים לקהל הרחב ולכל צופה בפרט את האפשרות להשתמש בדמיונו ולהכנס לעולמם הפנימי והשונה של השניים הנתון לפרשנות אישית, ללא גבולות.  (מתוך הקומוניקט)

BLACK SHEEP

בועז סידס וג'ולי פיליפנקו

גלריה משונע, הרצל 112 (הרצל פינת שלמה), תל אביב

נעילה: 22.8.14

♥♥♥♥

מאיה גלר

מאיה גלר

נטע-לי פלדסמן

נטע-לי פלדסמן

גאלה טורמן

גאלה טורמן

חנה ברסטיזבסקי

חנה ברסטיזבסקי

עבודת נמלים, אירוע אמנות, וידאו ארט ופרפורמנס ארט, של  7 אמניות מספקטרום רחב של יצירה. "קיבלנו הרבה מאוד טלוויזיות ומסכים דיגיטלים ומשם אתם יכולים רק לדמיין מה קרה… לתערוכה קראנו עבודת נמלים: עבודת כפיים מפרכת וסזיפית הדורשת שיתוף פעולה, דיוק ועמל רב… קצת אמנות לעיניים, קצת מוזיקה לאוזניים, קצת אלכוהול לטעם, קצת חושך למגע, קצת אנשים לריח, קצת מכל דבר מצטבר להרבה מאוד"…  אז מה יהיה בדיוק? שילוב של אמנות, מוזיקה טובה, אלכוהול במחירים לכל כיס. והרבה אמנות, וידאו ארט, ואינסטליישן בכל אחד מערבי הסופ״שׁ.

מציגות: נטע-לי פלדסמן, מאיה גלר, חנה ברסטיז'בסקי, סיון דיין, גאלה טורמן, גילי רון ושיר כץ

אוצרות: עומרי אבן זיו

הפקה: בנג'י לנפנט, טל מקינטאור

עיצוב: טל מקינטאור

הפתיחה: ביום רביעי ה 13.7 בשעה: 20:00

באירוע הפתיחה יתקלט אלק לי

התערוכה תוצג לאורך הסופ״ש, עד ה: 15.8

♥♥♥♥

דני קרוון

דני קרוון

מיכאל חאלק

מיכאל חאלק

מיכה בר עם

מיכה בר עם

העץ הנדיב, תערוכה קבוצתית בגלריה לאמנות אום אל פחם. התערוכה מבקשת להציף מחדש את הדיון הרחב על מהותו, חשיבתו וסמליותו של עץ הזית ע"י 78 אמנים ישראלים ופלסטינים. קדושתו של עץ הזית וקדושתה של האדמה, נשזרו יחדיו והיוו חוליה אחת המסמלת את המחלוקות הקשות וסכסוך הדמים המתמשך מזה שנים רבות. למרות היותו "העץ הנדיב", עבר עץ הזית תלאות ומהמורות, הותק ממקומו הטבעי, עבר מיד ליד, נעקר, הושחת ושוב שוקם. באופן אירוני, עצמת הסכסוך מתעצמת דווקא בימי המסיק, בהם מתגלמת נדיבות וברכת העץ בפירותיו. בתערוכה "העץ הנדיב" יוצגו עבודותיהם של אמנים אשר קיבלו השראה מדימוי עץ הזית על שלל משמעויותיו, והשתמשו בו ביצירתם. התערוכה מבקשת לעורר את השיח הציבורי, להעלות שאלות חדשות, ולהחיות את הדיון הרחב שאנו כולנו כמהים לראותו מתחדש ומתרחש. …"באמצעות התערוכה אני מבקש לספר את סיפורו של העץ כסיפור של מאבקי הישרדות, שנדמה כי משקף באפן החד ביותר את הפרקים בהתפתחותה של ההתיישבות בחבל הארץ במהלך שנות ההיסטוריה. התערוכה תתמקד בעץ הזית העקור משורשיו הפיזיים והסימבוליים, אשר משחקים תפקיד חשוב בזהות של בעליו השונים, כמו גם בפרשנות של האמנות המקומית"… (האוצר דניאל כהנא)

העץ הנדיב

אמנים משתתפים: אבישי אייל, אורי גרשט, אחמד כנען, אילן ברוך, איצו רימר, איתמר בגליקטר, איתן ויתקון, אלי דינר, אלי שמיר, אלכס ליבק, אמיר תומשוב, אסד עזי, אריה ברקוביץ', אריק אליהו בוקובזה, ברוך אלרון ז"ל, בתיה מלכא, גוסטבו סגורסקי, גיורא ברגל, דוד עדיקא, דויד בהר, דויד ריב, דינה שנהב, דני קרוון, דפנה שרתיאל, דרורה ויצמן, הדס רשף, היבה – שחאדה נשאשיבי, היבי חתאם, הילה עמרם, וואליד אבו-שקרה, טוביה בארי, טל שוחט, יואב בן דב, יואב וייס, יובל יאירי, יונתן אופק, יונתן הירשפלד, יעקב כרמלי, ישראל רבינוביץ, לירון לופו, מורן שוב, מיה קפלושניק, מיכאל חלאק, מיכה אולמן, מיכה בר- עם, מיכל אביתר ועומר פולק, מיקי קרצמן, מירי דוידוביץ', מנחם חליף, נדב וייסמן, ניהאד דביט, ניצן מינץ, נמרוד ראובני, נעה היינה ותם אטיאס, סיגלית לנדאו, סמי די ורונן שרעבני, עבד עאלם, עבד עבדי, עידו אברמסון, עמאר יונאס, ענר גלם, ענת כנעני, פואד אגברייה, פריד אבו-שקרה, צביקה קנטור, קרן אלה גפן, ראפת חטאב, רבקה ססובר פלד, רות (רחל) הורם, רות פינס, רפי פרץ, שולי בורנשטיין וולף, שי עבאדי, שעל עמית, שרון פזנר, שרון

אוצר: דניאל כהנא

גלריה לאמנות אום אל פחם  

פתיחה: 13.9.14

תאריך נעילה: 13.12.14

ביום הפתיחה (13.9) תתאפשר הסעה מת"א הלוך וחזור בעלות של 50 ₪ בתיאום מראש   olivetree.daniel@gmail.com

במהלך אירוע הפתיחה תתאפשר קנייה של מאכלים מקומיים על טהרת שמן הזית

♥♥♥♥

 קול קורא:

♥♥♥♥

קול קורא לאמנים להציע עבודות פיסול וציור לתערוכה חדשה בגלריה דורית גור ביפו "מנהרת הזמן" בחודש מרץ 2014. תתקבלנה עבודות המציגות אדם ונוף בראי הזמן, מימי בראשית, תקופת התנ"ך ועד ימינו. התערוכה תתקיים כחודש.

אמנים מתבקשים לשלוח דימויים הכוללים צילום העבודה, כותרת , ומידות ברוטו מדויקות: גובה Xרוחב וציון טכניקת העבודה למייל: jerusalem.naiveartfestival@gmail.com

עלות ההשתתפות בתערוכה 300 ש"ח לכל עבודת אמנות

♥♥♥♥

קול קורא למענק סנדברג של מוזיאון ישראל לשנת 2014

מענק סנדברג יינתן השנה להצעת מחקר שתעסוק במודלים חדשים לעיצוב וייצור המתפתחים לצד תפוצתן המתרחבת של טכנולוגיות חדשות. האפשרויות החדשות העומדות לרשותם של מעצבים ואדריכלים יוצרות הזדמנויות לפריצת מסגרות העבודה המקובלות ויצירת דרכי פעולה חדשות העוקפות מנגנונים מסחריים קיימים לשם עיצוב, ייצור והפצה.

שיתופי פעולה בין דיסציפלינות שונות, פרויקטים מבוססי המון, תוכנות קוד פתוח ומדפסות תלת ממד הם – רק חלק מן הכלים החדשים המאפשרים שינויים אלו. הצעות המחקר יכולות לעסוק בפוטנציאל הטמון בטכנולוגיות אלו, או לבחון השלכות אפשריות שלהן על סוגיות חברתיות, כלכליות או אסתטיות. ניתן לעסוק בנושא מנקודת מבט היסטורית או כבחינה של תרחישים עתידיים.

גובה המענק לשנה זו הוא 10,000 ש״ח

את הצעות המחקר רשאים להגיש אנשי מקצוע בתחומים הבאים: אדריכלות, עיצוב המוצר, עיצוב אינטראקטיווי / ביקורתי, תקשורת חזותית, אמנות שימושית, הוראת העיצוב והאדריכלות. ועדת השיפוט תבחר מספר מועמדים שיוזמנו לראיון אישי ובסיומו יבחר הזוכה. הועדת רשאית לבחור ביותר מזוכה אחד ולחלק את המענק בין הזוכים. המתמודדים יגישו הצעה המפרטת בבהירות את מהות המחקר ומטרותיו (עד 250 מילים). בנוסף יש להגיש תוכנית המפרטת לוח זמנים להשלמת המחקר במהלך שנת 2015 והצעות לאופן יישומו (כמו הצעה לפרסום, יום עיון, מאגר נתונים וכו׳). יש לצרף תקציר קורות חיים.

המענק מיועד להצעות מחקר עתידיות ולא למימון מחקר שכבר נעשה. לוח זמנים: מועד אחרון להגשת הצעות סוף ספטמבר 2014. ראיונות ובחירת הזוכה/זוכים יערכו לקראת סוף אוקטובר.

את ההצעות יש לשלוח לדוא"ל: designim@imj.org.il ולציין בנושא ״מענק סנדברג״.

לשאלות והבהרות ניתן לפנות למחלקה לעיצוב ולאדריכלות במוזיאון ישראל בטלפון 02-6708026

♥♥♥♥

מגזין האף קורא לכם: הגיליון הבא: מס' 50, בנושא: "זומבים"

מה לשלוח? צילומים, איורים, טקסטים וכל ביטוי לא קונבנציולנלי אחר.

איך שולחים? רושמים בנושא של המייל את הנושא החודשי ומס' הגיליון (דוגמא: "גיליון 50, זומבים"), מצרפים את הקובץ: טקסטים בקובץ וורד (לא בגוף המייל בבקשה!) | צילומים/ איורים בקובץ jpg/pdf באיכות גבוהה ככל האפשר. יש לרשום בגוף המייל קרדיט מלא באנגלית: שם מלא (כינוי) / מייל / אתר / עיר מגורים.

לאן שולחים? af.knows@gmail.com

עד מתי שולחים?  20.8.14

♥♥♥♥

הרמה – קול קורא לגיליון חירום – המגזין יעלה בסוף אוקטובר במסגרת מנופים 2014

טקסטים יש לשלוח על מסמכי וורד ניתנים לעריכה

דימויים יש לשלוח באיכות גבוהה ברזולוציה 300dpi

וידאו יש לשלוח לינק לYOUTUBE, VIMEO או כל אתר מארח אחר

סאונד יש לשלוח לינק לקובץ שמצוי על הרשת

בנוסף, אנא צרפו קרדיט מלא של העבודה: שם האמן, שם העבודה, שנת יצירה, חומרים, גודל

את החומרים יש לשלוח לכתובת: haramamag@gmail.com

מועד אחרון למשלוח : 15/9/2014

♥♥♥♥

 קול קורא לאמנים מהגליל המערבי להשתתף בתערוכת צילום. התערוכה תוצג בגלריה ע"ש אפטר במרכז-אמנויות מעלות-תרשיחא, תפתח בתאריך 28/10/14 במסגרת אירועי דוקאביב גליל תערוכת צילום שתוצג למשך חודשיים. נושא התערוכה – הומור בצילומי רחוב.

הצילומים, מהעשור האחרון, יכולים להיות מהארץ ו/או מעולם.

אנו מזמינים בזאת אמנים מתחום הצילום להגיש הצעות מיצירותיהם בנושא הנ"ל.

את ההצעות יש לשלוח (באיכות טובה) במייל למרכז-אמנויות arts@maltar.org.il

עד התאריך – 31/8/14  בנוסף, לכל הצעה יש לצרף הסבר קצר על העבודה: רעיון ומידות.

יש לציין שם מלא ופרטי התקשרות כולל טלפון דוא"ל ואתר אינטרנט (במידה ויש).

ההצעות שיוגשו, ירוכזו ויוצגו בפני הועדה ללא שם (בצורה אנונימית) כך שההחלטה תהיה אובייקטיבית עד כמה שאפשר.

העבודות שיבחרו לתערוכה, יפותחו וימוסגרו ע"י האמן בתאום עם האוצרת.

תינתן אפשרות לפתח בשלושה גדלים:

100 ס"מ X 50 ס"מ , 70 ס"מ X 50 ס"מ ,  50 ס"מ X 35 ס"מ

♥♥♥♥

קול קורא לפרסום עבודות אמנות בגליון השני של כתב העת הספרותי גרנטה.

בשבועות הקרובים יתחיל תהליך בחירת עבודות האמנות עבור הגיליון השני של כתב העת הספרותי גרנטה שעתיד לראות אור בחורף 2015. שמו הזמני של הגיליון הוא ״שיטוט״, והיצירות שיתפרסמו בו יתכתבו (לעתים באופן רחב למדי) עם התמה של מסעות, נסיעות, שיטוטים רעיוניים וממשיים, נוודות ובדידות. המהדורה העברית של כתב העת גרנטה מכילה יצירות ספרותיות מתורגמות מן העולם וכן יצירות מקור שטרם ראו אור בעברית, זאת לצד עבודות אמנות מקומיות המתכתבות עם הנושא בו עוסק הגיליון. לצורך הפרסום בגיליון השני המערכת תשמח לקבל איורים ותצלומים מקוריים של יוצרות ויוצרים בעלי זיקה לשדה האמנות המקומית. בכל גיליון מקום לסדרה אחת של ארבע או חמש עבודות אמנות שירוכזו יחד וילוו במסה קצרה; ובנוסף, עוד שלוש עד חמש עבודות בודדות שילוו חלק מן הטקסטים המתפרסמים בכתב העת.

קיימת  עדיפות ליצירות שכתב העת גרנטה הנו הבמה הראשונה בה הן מתפרסמות או שנוצרו במיוחד עבורו.

יצירות לפרסום יתקבלו עד ה-30/8/14.

על החומרים להישלח בגודל A5, רזולוציה 300dpi, בפורמט jpeg או tiff.

יש להעביר את החומרים אל: info@grantaisrael.com

חשוב להדגיש שתהליך הבחירה והרכבת הגיליון הנו תהליך ארוך וייתכן כי ההחלטה לגבי הפרסום תתקבל רק בעוד ארבע או חמישה חודשים.

♥♥♥♥

רוצים לכתוב לי? dp.artblog@gmail.com 

2 תגובות

2 תגובות לפוסט “כל קורה – אוגוסט”

  1. ירוןבתאריך 17 אוג 2014 בשעה 12:39

    תודה דורית על המידע והצבעים היפים. מעניין שהציור של אייל מזכיר לי אחת מיצירותיך הקודמות

  2. דורית פוקץ הלסבתאריך 18 אוג 2014 בשעה 10:33

    🙂

כתובת טרקבק | RSS תגובות

השארת תגובות