ספט 04 2014

כל קורה – ספטמבר – חלק א'

 

רותם ריטוב

רותם ריטוב

…"הדי המלחמה האחרונה שעדיין לא נמוגה, נשמעים בה היטב, אינם מאפשרים לשהות במרחבי היופי לבדם, מזמינים להקשיב גם לצידו הנסתר והאפל של קיומנו כאן. שיתוף הפעולה בתערוכה 'אחרֵי הפרפרים' מתבסס על עניין משותף בשאלות הנוגעות לנפשי, ליופי, לפחד ולרוח הזמן ולחיים בישראל. בבסיס התערוכה מונח הדיסונסס המתקיים בין קצות המושגים: בריאה והרס, יופי וכיעור, חיים ומוות."… ("אחרֵי הפרפרים" – גידי סמילנסקי ורותם ריטוב בגלריה אלפרד, פירוט בהמשך..)

♥♥♥♥

 

רותם ריטוב

רותם ריטוב

גידי סמילנסקי

גידי סמילנסקי

גידי סמילנסקי

גידי סמילנסקי

גידי סמילנסקי

גידי סמילנסקי

רותם ריטוב

רותם ריטוב

רותם ריטוב

רותם ריטוב

אחרֵי הפרפרים, תערוכה זוגית של גידי סמילנסקי ורותם ריטוב בגלריה אלפרד. סמילנסקי וריטוב הינם בני זוג המשתפים פעולה לראשונה בתערוכה זוגית. סמילנסקי יציג ציורים גדולי מימדים, וריטוב תציג מיצב העשוי בטכניקה מעורבת. סמילנסקי יציג סדרה של ציורי דמויות אנוש עירומות שכובות על בדים צרים וארוכים. הציורים דחוסים וצפופים, דמויי סרקופגים. הדמויות המצוירות ספק שרועות במנוחה כחולמות, ספק מוטלות בתנוחת מוות. מטאפורת ארון הקבורה נוכחת בכל עוצמתה. הגוף לא מסתדר בתנוחה טבעית, המקום צר מהכילו,  ומורגשת תחושה חריפה של מועקה ודחיסות. במיצב "נדידת המונרך" יוצרת ריטוב סביבות טבעיות לכאורה, בהן התיישבו פרפרי תעתוע הנפרטים ומתגלים כדגמי טנק מרכבה, מדויקים עד הפרט האחרון. פרפרי המונרך הם פרפרים הנודדים בנחילים ומתיישבים לנוח בהמוניהם בזמן נדידתם  בין צפון לדרום אמריקה. מחזה נדידתם מרהיב ומפעים. מראה שיירות הטנקים  העמוסות לעייפה בדרך אל הקרב הוא מחזה מפחיד ומעורר פלצות. אלה גם אלה כובשים את הנוף והופכים אותו למרחב דינמי, המתעלם ממחסומי גבולות ומדינות. התערוכה 'אחרֵי הפרפרים' מתייחסת למתח הפואטי בין היפה לטרגי. בבסיסה מונח הדיסוננס הקיים בין קצות המושגים: בריאה והרס, יופי וכיעור, חיים ומוות. הדי המלחמה האחרונה שעדיין לא נמוגה, הנשמעים בה היטב, אינם מאפשרים לשהות במרחבי היופי לבדם, מזמינים להקשיב גם לצידו הנסתר והאפל של קיומנו כאן. (מתוך ההודעה לעיתונות)

אחרֵי הפרפרים

מציגים: גידי סמילנסקי ורותם ריטוב

אוצרת: כרמית בלומנזון

הפתיחה: 4.9.14

נעילה: 3.10.14

בפתיחת התערוכה יושק קטלוג עבודות (2011-2014) של גידי סמילנסקי

גלריה אלפרד

 

♥♥♥♥

 

מיטל סעדון

מיטל סעדון

מירב היימן

מירב היימן

אבישי סיוון

אבישי סיוון

אנה פרומצ'נקו

אנה פרומצ'נקו

אחיזה, תערוכה קבוצתית בגלריית החללית. יחידת "אם-תינוק" והמושג "Holding" או "אחיזה" נתבעו על ידי דונלד ויניקוט באמצע המאה העשרים. וינקוט היה פסיכיאטר ילדים, רופא ילדים ופסיכואנליטיקאי. בניגוד לפרויד או קליין הוא ראה את מצבו הפסיכולוגי של התינוק כבלתי ניתן להפרדה מהדמות המטפלת, לרוב האם. הוא דיבר על חשיבותו של מושג ה"אחיזה" או "החזקה" בהתפתחותו הנפשית של התינוק אשר תלויה באופן טוטאלי באשליה שהדמות המטפלת אמורה ליצור: הרגשת הגנה וביטחון אינסופי לתינוק בעולם והרגשת אומניפוטנטיות. תיאוריה זו מחד מאפשרת מקום משמעותי ביותר לאם-דמות המטפלת ומאידך מפעילה עליה לחץ עצום על גבול הבלתי אפשרי לקיים אשליה מסוג זה באופן רציף ומוחלט. התערוכה מבקשת לבחון את הגבול בין ייצוגי הורות ומיניות באמנות, כשהיא בודקת את הספקטרום הרגשי והפיזי בין תשוקת החיים למשאלת המוות. בניגוד לייצוגי הורות נורמטיביים בתרבות הפופולרית, יוצג עולם דימויים הרוצה להציף את האינדיבידואליות של ההורה-הסובייקט-המטפל, ביחס לעולמו הרגשי המורכב וכלפי עצם ההורות שלו. ביחסו למיניותו וביחסו למשאלת המוות, הנמצאת בבני האדם באשר הם, גם במהלך יצירת חיים חדשים. (מתוך ההודעה לעיתונות)

אחיזה

מציגים: מיכל היימן, איל תגר, מירב הימן, יעל ברונר, יעל שחר, אנה פרומצ'נקו, לירז פאנק, אבישי סיוון, מיטל סעדון, חיים גל און

אוצרת: שרי גולן

עוזרת אוצרת: קמה מרקשייד

פתיחה: 6.9.14  

נעילה: 18.10.14

גלריית החללית

♥♥♥♥

 

איתמר פריד

איתמר פריד

ציפורי גן עדן, איתמר פריד בגלריה  Feinberg Projects – …"הדימויים המרהיבים בתערוכה הכוללים דמויות אנושיות, פוחלצי ציפורים, וטבע, מבקשים מהצופה לייצר להם זהות משותפת חדשה. זוהי זהות שאינה נבנית על זיכרונות או רישומי העבר אלא קיימת כאן ועכשיו, כפי שהיא נגלית מחדש בתצלום, נבראת על ידי העין הצופה, בטריטוריית ביניים שאינה שייכת למציאות וגם אינה נפרדת מהמציאות לחלוטין: פריד  שואל שאלות בנוגע ליכולת של מדיום הצילום לשמר, להקפיא, לאחוז בחיים, לאחוז בזמן בגרונו: הפחלוץ עוצר את הזמן אך כמו בפעולת הצילום, למרות עובדת הכליה וההתפוררות, לא מתרחש ריקבון. הודות לתצלום, מה שתם וגווע, אלה שאינם עוד עימנו, אינם רחוקים מעין, אינם הולכים ונשכחים, אלא נשארים במלוא נוכחותם הויזואלית. עם זאת, החניטה, כמוה כצילום, יוצרת תזכורת מתמדת ותדירה להיעדר ולגעגוע, להתכלות ולחידלון. הציפורים בתצלומים הן סמל לחיי נצח, קוראות תיגר על כוח הגרביטציה, על הווה, ועל המוות."  (ים המאירי – אוצרת התערוכה).

ציפורי גן עדן

איתמר פריד

אוצרת: ים המאירי

פתיחה: 4.9.14

נעילה: 18.10.14

בערב הפתיחה יופיע בלייב המלחין והמוזיקאי האלקטרוני Untitled Arrange (אסף שנצר)

 גלריה Feinberg Projects

♥♥♥♥

 

יונתן גולד ,2 עיגולים עם זפת  , פיגמנט ושעווה על בד ,2014

יונתן גולד ,2 עיגולים עם זפת , פיגמנט ושעווה על בד ,2014

יונתן גולד ,push & pull ,פיגמנט ושעווה על בד ,2014

יונתן גולד ,push & pull ,פיגמנט ושעווה על בד ,2014

יונתן גולד ,מקלחות ציבוריות ,פיגמנט ושעווה על בד ,2014

יונתן גולד ,מקלחות ציבוריות ,פיגמנט ושעווה על בד ,2014

יונתן גולד ,מקלחות ציבוריות III ,פיגמנט ושעווה על בד ,2014

יונתן גולד ,מקלחות ציבוריות III ,פיגמנט ושעווה על בד ,2014

רחצה לילית, יוני גולד בגלריה מנשר. …"במקלחת המשותפת, הגוף שהוא הרכוש הכי ראשוני- פרימאטי, המכל שאיתו אנחנו צוללים לעולם הגשמי, משכן הנפש שמרגע הגיענו לעולם הזה, הוא עטוף בידיה של אמא  ובבד רך ונעים, כמו שומר על חפץ יקר ערך – המקלחת המשותפת הוא  בדיוק המקום שמשהו פרטי, אינטימי, לא מוגן, נחשף. מה שקרה מבחינתי בחברה קומונלית- קיבוצית, הוא מהלך מאולץ, לא טבעי, לא מתחשב בנתונים נפשיים עדינים של הפרט. בהיותו מיקרוקוסמוס שלם ולא רק מרכיב עם נתונים אישיותיים בקומונה, הפרט נאלץ להיחשף, חשיפה חוזרת, לא כי הוא נולד כל פעם מחדש ולא כי הוא אוהב ורוצה להיחשף אלא כי הוא מחויב להיחשף, לחנוק את הרגשות, את הבושה, את האינדיבידואל. תהליך ההיחשפות המאולצת משפיע על תפיסת הגוף ותפיסת העצמי כחשוף תמידית. שפה וחשיבה אופיינית לגוש הקומוניסטי לשעבר וגם לשפתם של אמנים יוצאי קיבוץ, תופעה ייחודית לישראל"… (מתוך טקסט התערוכה מאת סשה סרבר).

רחצה לילית

יוני גולד

אוצר: סשה סרבר

נעילה: 11.9.14

גלריה מנשר

♥♥♥♥

 

ניצן מינץ & Dede‏

ניצן מינץ & Dede‏

נסה לרחף מעל העיר הזאת, ניצן מינץ & Dede‏ בתערוכה זוגית בבית אריאלה. בתערוכה גוף עבודות חדש שנוצר במיוחד לתערוכה. שניהם אמנים פעילים ומוכרים, במיוחד בזירת אמנות הרחוב, אך זו הפעם הראשונה שהם מייצרים שיתוף פעולה זוגי המבקש ליצור ישות אמנותית חדשה. בתערוכה מוצגות הסקיצות הראשוניות שהפכו לעבודות בפני עצמן, עבודות גדולות וקטנות וקונסטרוקציות עץ הנקראות בפיהם "ספינות" ומתייחסות לבריחה מטאפורית דרך הים. Dede אחראי על הציורים ומינץ, משוררת הרחוב התל אביבית – אחראית על השירה. בניגוד לשירים אותם היא מציבה ברחובות העיר, בתערוכה זו היא מציגה פרגמנטים של שירה, אמירות נבחרות מתוך רפרטואר השירים שלה. העבודות מורכבות מקונסטרוקציות בנויות מחפצים שמצאו ברחוב ובאופן חריג לעבודות של שניהם, אשר נושאות לרוב אופי מונוכרומטי שחור ולבן, כאן הם בחרו בחירה מודעת צבעונית מאוד, על גבול הפופ-ארט. מינץ כתבה ראשונה על העץ ואז Dede הצטרף עם ציור משלו.

נסה לרחף מעל העיר הזאת

ניצן מינץ & Dede

אוצרת: מעין נבו אפלבאום 

התערוכה ביוזמת המח' לאמנויות, אגף התרבות והאמנויות, עיריית תל אביב-יפו

פתיחה: 4.9.14

אין מועד נעילה

בית אריאלה

♥♥♥♥

 

טל פרץ

טל פרץ

מיכל שעשוע

מיכל שעשוע

מרים נאה

מרים נאה

קארין שבתאי

קארין שבתאי

אמנדה קתלין

אמנדה קתלין

סְטָקָטוֹ, תערוכת בוגרים מהמחלקה לצילום של ביה"ס מוסררה מתארחים בגלריה בנימין. סְטָקָטוֹ (באיטלקית: staccato) הוא  מושג מוסיקלי  שפירושו "מנותק", או "נפרד". בתערוכה "סטקטו" מוצגת תמצית מתוך גופי עבודה של חמישה בוגרים טריים שסיימו השנה את לימודיהם במחלקה לצילום בבית הספר מוסררה בירושלים. התערוכה מבקשת לבחון נקודות השקה בין עבודות של יוצרים צעירים ולייצר מתוך נקודות אלו מתווה מקוטע אך שלם בהוויתו הכללית, ממש כפי שבסטקטו הצלילים מנותקים בהוויתם אך מרכיבים לבסוף יצירה שלמה. נקודת הזמן ומרחב התצוגה עוטפים את העבודות בקונטקסט חדש החושף תהליכי יצירה ומעלה שאלות בנוגע לעמדתו, למיקומו ולמעורבתו הפיזית של היוצר בעבודה. העבודות מתאפיינות בנוכחותם הפיזית של האמנים, לא לשם הפורטרט העצמי הקלאסי, אלא בתפקיד השחקנים הראשיים/ משניים, נסתרים וגלויים, המהווים מתווך בנראטיב המצולם.

סְטָקָטוֹ

מציגים: מיכל שעשוע, קארין שבתאי, טל פרץ, מרים נאה, אמנדה קתלין

אוצרים: גסטון צבי איצקוביץ, קארין שבתאי

פתיחה: 28.8.14

שיח גלריה: שבת 6.9.2014 בשעה 18:00

תאריך נעילה: 20.9.14

גלריה בנימין 

♥♥♥♥

 

אבישי פלטק

אבישי פלטק

דן אלון

דן אלון

דוריה ש.

דוריה ש.

ערן עינבר

ערן עינבר

פסי קומר

פסי קומר

טניה פרדמן

טניה פרדמן

ענת מעוז

ענת מעוז

תערוכת בוגרים של התכנית ללימודי המשך המדרשה לאמנות בית ברל גאה באמנות 2014 בגלריית המדרשה, הירקון 19, תל אביב.

קצת על התערוכות: דן אלון: "עבודת הגמר שלי היא ביוגרפית. ערבבתי אלמנטים ביוגרפים כמו המשפחה ובפרט אבי ושירותי הצבאי בכלא קציעות. קולאג' של רדיי מייד".

לידה שרת מסד: "עבודת הגמר היא ביוגרפיה אישית. אני קוראת לה "מזל ושלמה" ע"ש הורי. לקחתי את המלה הפרסית גוזאש שהמשמעות שלה היא לוותר, וכתבתי אותה תוך שימוש ב-20,000 מסמרים וברגים. בעבודות יש אפיזודות מהמיתולוגיה הפרסית, אני עוסקת בהיסטוריה ובגיאוגרפיה המשפחתית שעיצבה את עולמי.

ענת מעוז: "עבודת הגמר שלי היא תוצאה של טיול משפחתי באוסטרליה. אני בעלי ושלושת ילדי לקחנו חופשה מהחיים למשך שנה. וגם שם, רחוק ופתוח הבאתי איתי חוויות של הזרה, הדברים הטריוויאליים היומיומיים מקבלים את הפרשנות שלי. יש שימוש בחומרים שמקיפים אותי, ניירות אריזה, קרטונים של פיצה, שקיות הקאה ממטוס. עבודת הווידאו צולמה מתוך אוטובוס ישן במוזיאון אגד."

אבישי פלטק: "עבודת הגמר שלי היא אוסף של ציורים נפרדים, ושלם שהוא ציור אחד, המציע חיבורים, אקראיות ומגוון. המבנה יוצר קומפוזיציה מורכבת של יחסים ומבקש לחבר בין הפרטים ומצד שני מדגיש את השרירותיות ואת האופן שבו מוצגים דברים בתרבות הפופולארית, את השתלטות הצרכנות ואת ירידת קרנו של השיפוט."

תניא פרדמן: "עבודת הגמר שלי היא היבריד בין ציור לפיסול. חייתי תקופה ברואנדה, חויתי תרבות אחרת לגמרי שגרמה לי לחשוב על התרבות המערבית בצורה שונה. בפרוייקט יש חיבור בין ציור קלאסי על בד ופיסול של בד, חקירה של פטרנים ודגמים טקסטילים. אני חוקרת את הקשרים בין התרבויות דרך לבוש ודרך תנועה"

אדר גולדפרב: "תמיד עסקתי בקראפט, עבודות יד. אחרי בצלאל הבנתי שאני לא מעצב תעשייתי וניסיתי למצוא כיוון יותר מתאים. בסוף הגעתי ללימודי אמנות מוסדרים. עבודת הגמר היא בעצם סיכום של לימודי המדרשה, נקודת המוצא היא משחק עם מרחב וזמן, כלומר, לקחת רגע בזמן, למשל הרגע של רגע אחרי הפיצוץ ואז למתוח את הזמן הזה. לחקור את היחסים בין השברים ,את התנהגות החלקים, אולי הם לא כמו שציפינו שיתנהגו"

פסי קומר: "פרויקט הגמר הוא עבודת וידאו של אובייקטים שנראים כמו ריהוט. זה נראה כמו פנים של מבנה שמתפרק ואז חוזר. לא ברור איך המודלים מתפרקים ונבנים שוב, יש תעתוע של הגודל. אלה שתי מודלים: קטנים וגדולים שיוצרים את האשליה שהמדיה מצליחה להעביר."

ערן ענבר: "פרויקט הגמר מורכב מפיסול ורקמות. הפיסול הוא פיסול רך, מלאכת יד מסורתית עם האמירה שלי. הרקמה הגיע מפרויקט אחר של מפיות רקומות והתחלתי להתעניין מהמקום של השיוך התרבותי שלהם, הרקמה נמצאת בכל מקום בארץ ובכל תרבות. אני רוקם דימויים ומנסה למצוא מקום מפגש בין ההיסטוריה והדמיון הילדי מעין ממד פנטסטי. המבט הוא ילדי והוא מאפשר את עיקום של המציאות."

תערוכת בוגרים של התכנית ללימודי המשך המדרשה לאמנות בית ברל גאה באמנות 2014

האמנים המשתתפים: דן אלון, יונתן בן שמחון, אדר גולדפרב, ענת מעוז, ערן ענבר, אריאלה פדן, אבישי פלטק, תניא פרדמן, פסי קומר, דוריה ש., לירון שוע, לידה שרת מסד

אוצר התערוכה: אבי לובין

פתיחה: 4.9.14

נעילה: 23.9.14

גלריית המדרשה, הירקון 19 – מרכז אמנות תרבות וחינוך, תל אביב

♥♥♥♥

 

עלמה שניאור

עלמה שניאור

עלמה שניאור

עלמה שניאור

מישל פלטניק

מישל פלטניק

אורלי הומל

אורלי הומל

מעברים, תערוכה המתקיימת במסגרת התואר השני בתיאוריה ומדיניות של האמנות, בצלאל. התערוכה חותרת לחקור את העולם שמעבר למדיום האמנותי. התערוכה בוחנת אם יצירת האמנות מסוגלת לתת ביטוי פלסטי למהות שהיא עצמה מעבירה באמצעות המדיום. שאלות כמו החומר ממנה עשויה יצירה או המדיום בו משתמש האמן אינן רלוונטיות יותר. בתערוכה זו המדיום נולד מעצמו, תוך כדי עשייה, ככלי פרשני וכחלק מתהליך פנימי. האמנים החוקרים את התזה של התערוכה מבקשים להשיל מהמדיום את קליפותיו החומריות על מנת לחשוף את פנימיותו. חלקם מתמקדים במרכיביו וחלקם בוחנים את אפשרות קיומו כחלל מעבר. העבודות בתערוכה מהוות חללים שונים ייחודיים לכל אמן, וביחד מרכיבות עולם אפשרי אחד. העבודות אינן מוצגות בתערוכה, אלה מתקיימות בה. האמנים אינם משתתפים בלבד, אלא משמשים כחוקרים של הערך הפנימי של היצירה, מה שמעבר לחומר ולפיקסל. המחקר בתערוכה מנסה להגיע אל מעבר לסדק דמיוני הקיים במדיום עצמו, מחשבה פוסט בארת׳יאנית של המאה ה – 21.

מעברים

מציגים: רן סלוין, אורלי הומל, מישל פלטניק, אוהד מטלון, עלמה שניאור, אדם שר, אביב לבנת ואלעד שניידרמן

אוצר: שרון תובל

פתיחה: 6.9.14 

נעילה: 28.9.14

בית הנסן, ירושלים

♥♥♥♥

 

פתיחת התערוכה "פרוסה" של נימה קטלב

פתיחת התערוכה "פרוסה" של נימה קטלב

פתיחת התערוכה "פרוסה" של נימה קטלב

♥♥♥♥

 

סטודיו פתוח בקריית המלאכה

סטודיו פתוח בקריית המלאכה

סטודיו פתוח בקריית המלאכה

♥♥♥♥

קול קורא:

♥♥♥♥

 קול קורא לתערוכה קבוצתית בגלריית הבית הירוק, ברמת אביב- ספטמבר ואוקטובר 2014 תתקיימנה שתי תערוכות. כל תערוכה תוצג במשך כחודש.

נושא התערוכה "מעברים", משקף את השינויים בחיינו, את חילופי העונות, מעבר ממצב מלחמה לרגיעה, מילדות לזקנה, מחושך לאור וכולי. אין אפשרות להציג תמונות עירום או פסלים.

אמנים המעוניינים להשתתף בתערוכה מתבקשים לשלוח עד 10 צילומי עבודות שמתוכן תבחרנה העבודות שתוצגנה. אנא ציינו את מספר העבודות שרצונכם להציג.

ליד שם העבודה, אנא כתבו את מידותיה, (גובה ורוחב העבודה כולל מסגרת אם יש), וטכניקת עבודה. אנא כתבו בקצרה הצהרת האמן המתייחסת לעבודות שתוצגנה. כמו כן, אנא ציינו מספר טלפון.

עלות השתתפות: 250 ש"ח לעבודה בגודל בינוני.

העבודות מיועדות למכירה. לא תגבה עמלת מכירה.

את הצילומים והפרטים הנוספים יש שלוח לנעמי עשת-רוזנצויג, אוצרת התערוכה למייל: jerusalem.naiveartfestival@gmail.com

♥♥♥♥

קול קורא לאמני פיסול

המעוניינים להציג עבודות פיסול בבית רובינשטיין בתל אביב מוזמנים לשלוח עבודות למייל mamilori@gmail.com צילומי יצירות ולא לשכוח לציין מידות גובה ועומק. ניתן לקבל את כל הפרטים במייל חזרה.

להתרשמות מתמונות בבית רובינשטיין

♥♥♥♥

קול קורא לתערוכה בנושא "בין רוח לחומר" קבוצתית שתפתח בגלריה "על האגם" ברעננה במהלך חודש נובמבר 2014.

טכניקה : קולאז' ואסמבלאז'. התערוכה תציף את הקשר בין האמן ליצירתו כרבדים רב שכבתיים של פיסות שלכידותן מהווה את היצירה בשלמותה. התערוכה תחשוף את הצופה למורכבות הטכניקות ולמרחב אפשרויות הביטוי האישי והרגשי של האמנים העוסקים בטכניקת הקולאג' והאסמבלאז'.

 אמנים המעוניינים להשתתף מתבקשים לשלוח: דימויים, כותרת, מידות וטכניקה.

אוצרת התערוכה: ענת ניצן

מייל:  a_nitsan@netvision.net.il

♥♥♥♥

קול קורא לפסטיבל הישראלי ה-1 לאמנות פסיכדלית של הומנות.

אמנות חזותית מכל הסוגים, סרטים סרטונים וודיאו-ארט, מיצגים, LIVE ART, מופעי אש ולהטטנות, בניית מרחבים וDECO, "happenings" ואמנות קונספטואלית, מוזיקאים ויוצרים של מוזיקה אלקטרונית שירקידו אל תוך הלילה,טקסטים שירה וסיפורה ההיסטורי של התרבות הפסיכדלית.

ברצון להציג יצירות קיימות, ללוות בתהליך יצירה של חומרים חדשים, לארח ימי חקר ויצירה משותפים לקראת האירוע.

צרו איתנו קשר: psyartisrael@gmail.com

פייסבוק

הפסטיבל יתקיים ב4-5-6 לדצמבר במרכז הומנות בת"א למען קהילה חיה ונושמת

♥♥♥♥

קול קורא לרגל חגיגות העשור לפורטפוליו:

ב-25/1/2015 פורטפוליו יחגוג עשר שנים. אני קצת לא מאמין, מי בכלל זוכר אם היה אינטרנט לפני 10 שנים? נדמה לי שזה הדבר שעשיתי הכי הרבה זמן, מערכת היחסים הכי מתמשכת שלי (חוץ מהבן זוג שאיתו זה כבר 14 שנה). ולמה אני מציין את זה עכשיו, חמישה חודשים מראש? התשובה פשוטה: אני רוצה מתנות.

ברצינות!

וליתר דיוק, לא מתנות בשבילי אלא בשביל פורטפוליו. ומה זה אומר? שאני מזמין אתכם לחשוב מה בא לכם לעשות איתי ביחד, איזה שיתוף פעולה מגניב אנחנו יכולים ליזום, וכן הלאה. מי שקצת מכיר אותי נחשף בשנה-שנתיים האחרונות ליכולות היזמות שלי… זה יכול להיות כל דבר, ממש לא חייב להיות קשור לעיצוב; זה יכול להיות ערב חד פעמי, פרויקט במרחב הציבורי, משהו במרחב המקוון, אין לי מושג.

לפרטים נוספים ויצירת קשר לחצו כאן 

♥♥♥♥

 

עשור לאות העיצוב - החלה ההרשמה לתחרות אות העיצוב 2015

עשור לאות העיצוב – החלה ההרשמה לתחרות אות העיצוב 2015

עשור לאות העיצוב – החלה ההרשמה לתחרות אות העיצוב 2015

♥♥♥♥

רוצים לכתוב לי? dp.artblog@gmail.com 

 

2 תגובות

2 תגובות לפוסט “כל קורה – ספטמבר – חלק א'”

  1. ירוןבתאריך 07 ספט 2014 בשעה 21:54

    תודה על המידע המענין ומגוון

  2. דורית פוקץ הלסבתאריך 08 ספט 2014 בשעה 1:10

    תודה על התגובה, שמחה שנהנית 🙂

כתובת טרקבק | RSS תגובות

השארת תגובות