נוב 07 2010

למה דווקא? MOTIONSTILL!

מאת: בשעה 1:47 נושאים: זה לא אני, זה המצב

שמתם לב פעם, שאנשים ממש אוהבים את המופשט שלהם, אבל רק אם הוא בריקוד? משום מה, כשזה מגיע לציור, הקהל הרחב קצת יותר ביקורתי. אני תוהה למה. ז"א, באמת למה? מה יש באמנות הפלאסטית, שגורם לאנשים לבהות רגע תוך כיווץ הגבות, ומילמול חרישי של המשפט "אני לא מבין את זה"? מה יש באמנות הפלאסטית שגורם לאנשים להרגיש שאת זה הם חייבים להבין ולא להרגיש? ועוד משהו, איך זה שהם מבינים את זה בצורה כה אינטואיטיבית בריקוד דווקא?? אני מודה, זה נשגב מבינתי.

ביום שבת הקרוב, ייערך האירוע: "pop-up art event – MOTIONSTILL" בסטודיו נעים, שבפלורנטין.

MOTIONSTILL הוא פרי שיתוף פעולה בין אמיר גליק (סטודיו נעים) ואירה אבזוב, אמנית ויוצרת. מתוך עניין כנה בקידום אמנות ישראלית עכשווית, חברנו להפקת מפגש בין הדור החדש של האמנים, אנשי התעשייה והקהל הרחב. למשך לילה אחד, במפעל בדים שנסגר לא מכבר, יציגו מעל שלושים יוצרים הבאים מתחומי עשייה שונים- ציור, צילום, פיסול, וידאו ארט, מייצג וכתיבה, פירושים אישיים סביב הנושא – MOTION STILL.

הדלקת אור. במה לאמנות חוקרת. רעש מזגנים. משאית. צילום. פניו של דור חדש. על סקס. סולם. קטשופ. שמן על קנווס. קרוסלה. חולשה. אשליה. חתול. פרספקטיבה. כתם. בלי כדורים. קליידסקופ. המרחב הויזואלי. חוסר שליטה. שיח ציבורי. זהות. בושה וחרפה. אוטופיה. יחסי גומלין. אינדיוידואליזם. שחיקה. פושטת את הסוודר. מרחב אורבני. קואורדינטות. ליטא. פשטות. פרספקטיבה. שונות. נא. הפקרה. רישום. פריפריה. סחר. מיונז. אובייקט. שעווה. יצירה בוחנת. ספסל. יוצא דופן. מהות. תכנון אחר. סוס פוני. כיבוש. אין לי ברירה. קופסה. בלרינה. שחור לבן. אקספרמנטלי. ההם שרצו שם. פיתה. קולקטיבי. די. אוסף ייחודי. היות ו… קומפוט. עם זאת. אקורדיון. חשיפה. ביטוי. שקוף. כתיבה. טישטוש. אני אוהבת אותך. ענן. ריפוד. מצית. תחום אפור. הדפס. נפילה. רמטכ"ל. פרדוקס. מניקור פדיקור. פיסול. לא רלוונטי. מייבש. הצהרה. שום דבר. כל הלילה. למטרת רווח. זיכרון פרטי. סקנדל. גז. מיטה. כוח סוס. בלי קונספט. וידאו ארט. חולני. לא גמור. מתנה לך. סוכר. מוצאי שבת. פרטיות. ריחוק. ייצוג חזותי. מאמי. מקרים אחרים. אידאולוגיה. כפל. כיבוי אורות.

מציגים: אנה פינקלשטיין, אריאל אורן, אנה בלוגובסקי, אבישי פלאטק, איבון דיפמן, אודין שדמי, אופיר לביא, אור איילון, אלכס דרול, ג'קי זבורוב, גיל זבלודובסקי, דבי קמפל, דורית פוקץ', דורותיאה שטרן, ורד דרור, יוליה פריידין, יעל מיימון, יניב יור, ירדנה גליל, מקס מורון, מעיין שחר קליר, מורן סנדרוביץ, נאווה רון, נטלי מנדל, נמרוד גרשוני, נטלי איילון, נעה גרס, ניצן אופיר, נועה גינצבורג, כרמלה אלדר, עמית צינמן, קטיה אלפא, רחלי מנדל, רועי כרמלי, שגית בראור, תמר מושינסקי, klone yourself.

11/13/2010
20:00/1:00
9:30 Performance Art
Sweetie, you'll see we're gonna have great fun!

11:00 Performance Art
RAW

במהלך הערב, יתקלט DJ Sputnik

סלמה 46, טלפון 03-5188998

הכניסה לכל האירוע, חופשית.

חדי העין שביניכם אולי קלטו גם את השם שלי בין המציגים, ככה שהפעם אני אסיים עם הזמנה אישית לכווווווווווווווולם 🙂

8 תגובות

8 תגובות לפוסט “למה דווקא? MOTIONSTILL!”

  1. שחרבתאריך 07 נוב 2010 בשעה 10:59

    בהצלחות שמה 🙂

  2. דורית פוקץבתאריך 07 נוב 2010 בשעה 12:25

    תיינקס דוד 🙂

  3. שירה וייסבתאריך 07 נוב 2010 בשעה 17:57

    לא רק שאני חושבת שהשם שלך צריך להיות מודגש בענק, יניב יור שנמצא ברשימה לא היה מרואיין שלך פעם????

    נשמע מעולה!
    ניפגש שם..

  4. דורית פוקץבתאריך 07 נוב 2010 בשעה 18:24

    סחטיין על הזכרון 🙂

    למי שפספס, הנה לינק לראיון:
    http://dp-heart.com/?p=478

  5. יעל של טוםבתאריך 08 נוב 2010 בשעה 18:12

    וואו בהצלחה!

  6. דורית פוקץבתאריך 08 נוב 2010 בשעה 19:54

    תודה בובה 🙂
    אני מקווה שנראה אתכם..

  7. d.bandoraבתאריך 12 נוב 2010 בשעה 15:12

    נראה לי שאנשים מרשים לעצמם "רק" להרגיש ולא להבין אמנות שהיא לא פלסטית (מחול, מוזיקה, שירה)
    משום ש(לרב) לאלה יש אלמנטים נוספים (סאונד ומרחב הזמן) – עוד אלמנטים שפועלים על חושים אחרים ומכאן משפיעים על הרגש מבלי שנרגיש.
    בנוסף אני חושבת שמרחב הזמן גם יוצר מחויבות אצל הצופה להשאר עוד רגע ולהפתח ליצירה…..

    נתראה מחר בערב
    דורית
    (הפעם דורותיאה…)

  8. דורית פוקץבתאריך 12 נוב 2010 בשעה 17:05

    מעניין מה שאת אומרת. אין ספק, עבודות שמשחקות על ציר הזמן באמת מכריחות אותך לבחון מה קורה להם עם הזמן, אבל לדעתי זה לא מחייב. אני ארחיב: שמתי לב, שלאנשים יש טולרנטיות גבוהה יותר לשירים עם מלים, מאשר לשירים המבוססים רק על מנגינה. כאילו ששיר עם סיפור מתומלל הוא יותר "מעניין" מאשר "סתם" מנגינה.

    נפגש מחר 🙂

כתובת טרקבק | RSS תגובות

השארת תגובות