ארכיון הנושא 'עשה זאת בעצמך'

דצמ 06 2010

איך להכין צבעי שמן? – המדריך המלא

חג השמן הגיע, ובשעה טובה הגיע הזמן להתחיל לחגוג אותו. לא יודעת מה קורה אצלכם בשכונה, אבל אצלי, אין בית (או בית קפה) שלא מפיץ ריחות מטוגנים. ואם כולם מטגנים מסביב, שאני לא אביא לכם מתכון להכנת צבעי שמן בבית??

7 תגובות

אוק 06 2010

תשאירי לי פרח

לאחרונה שקעתי במן אטרף של אוריגמי, ותוך כדי שמתי לב למשהו: מדריכים אינטרנטיים הם מהדברים היעילים הקיימים היום בשוק! לכן, החלטתי להפתיע אתכם בפוסט אמצ"שי (או סופ"שי, תלוי איך אתם מסתכלים על זה), עם

4 תגובות

יול 12 2010

פיסול באבטיחים – מחווה לסיגלית לנדאו

חם חם ושוב פ'ם חם! לא אכפת לי כמה מדווחים בתחזית על זה שהתקרר או יתקרר. קריר, בטוח לא. סתם חם. פשוט חם! וכשחם מדי, לא בא לעשות יותר מדי, מלבד, להתהפך בים עם אבטיח. לכן, החלטתי להביא לכם קצת על מידע על פיסול באבטיחים, או אם לדייק, גילוף באבטיחים.

4 תגובות

מאי 22 2010

פצצת צבע – מחווה לג'קסון פולוק

לפני כמה שבועות מיכל שאלה אותי אם כל כתם הוא אמנות. כמובן שאמרתי לה שלא, כי הרי ידוע שבניגוד למה שציבור מסויים אוהב לחשוב, אז לא, הילדים בני ה-4 שלהם לא היו יכולים לעשות את זה יותר טוב. אני לא הולכת להרחיב ולנמק ולהגן על האמירה הזו, או להזכיר את פולוק או את רותקו או […]

7 תגובות

מרץ 28 2010

בצק לפסח

זה לא סוד, שאני אוהבת להשתמש בעבודות שלי בחומרים לא שגרתיים. לכן החלטתי, לכבוד פסח, להביא לכם מתכון שווה במיוחד וכשר במיוחד, לבצק מלח פסחי.

12 תגובות