ארכיון לחודש אוגוסט, 2011

אוג 08 2011

חיוך:) – תערוכה קבוצתית

😀 🙂 😀 המשורר ג'ון ביירון טען כי האדם הוא מטוטלת בין חיוך לדמעה. ויקטור בורגה אמר כי חיוך הוא הקו הקצר ביותר המחבר בין שני אנשים. ג'ון לנון אמר

15 תגובות

אוג 08 2011

ebook – חיוך:)

קטלוג התערוכה הוירטואלית חיוך:)  הקטלוג מוצע בפורמט e-book, והוא מוכן להדפסה. מחיר: 6$ מה צריך לעשות? לחצו על הכפתור המופיע בסוף העמוד עקבו אחר ההוראות ו… זהו! הקטלוג שלכם! תהנו! : )

תגובה אחת

אוג 08 2011

ebook – חופש

קטלוג התערוכה הוירטואלית חופש.   הקטלוג מוצע בפורמט e-book, וניתן לרכוש אותו באופן מאובטח דרך PayPall. מחיר: 6$ מה צריך לעשות? לחצו על הכפתור המופיע בסוף העמוד עקבו אחר ההוראות ו… זהו! הקטלוג שלכם! תהנו! : )

עדיין אין תגובות

אוג 08 2011

ebook – התחלה

קטלוג התערוכה הוירטואלית "התחלה". הקטלוג מוצע בפורמט e-book, וניתן לרכוש אותו באופן מאובטח דרך PayPall. מחיר: 6$ מה צריך לעשות? לחצו על הכפתור המופיע בסוף העמוד עקבו אחר ההוראות ו… זהו! הקטלוג שלכם! תהנו! : )

עדיין אין תגובות

אוג 03 2011

הזכות לטפל באמנות

 בימים אלו, בהם הקריאה לצדק חברתי נשמעת מכל עבר, נחת אצלי מכתב המתאר את מצבם הבעייתי של סטודנטים המסיימים בימים אלו את לימודיהם בטיפול באמנות:

5 תגובות

אוג 01 2011

המחאה שלי – j14#

אני חושבת שהגיע הזמן שאני אודה בזה, אני נמצאת בעיצומו של משבר זהות. כן כן, גם אני מתוסכלת ונמאס לי, וגם אצלי – כמו אצל כולם, זה לא התחיל לפני שבועיים, כשראשוני המוחים פתחו את אוהליהם בשדרות רוטשילד.

10 תגובות