נוב 07 2013

כל קורה – נובמבר – חלק א

…"אני לא מסוגל לשקול, זה מנוגד לאישיות שלי. בגלל זה אני צריך אסיסטנטים. אני עובד, והם מכמתים את זה, שוקלים. לפעמים זה מצליח יותר ולפעמים פחות. אבל זה החיים. כשעושים אהבה זה תמיד אותו הדבר? לא. כל מעשה שאנחנו עושים בחיים הוא לא אותו הדבר. אני הבנתי שאם לא רוצים לזייף, אין אפשרות כזאת.  … כל עשור יש לי איזה משבר לאן, ואני מטפח אותו. כי משבר גורם לך להתבונן פנימה, לחקור את עצמך, לראות מה אתה רוצה. משברי הלאן הם המנוע שלי, מה שגורם לי לזוז. החיפוש הזה מעניין, מביא הרפתקאות, גורם לי ללמוד. אני לא מפחד מזה"…

(ארז קומורובסקי – בראיון עם הילה אלפרט, מגזין שישבת, 1.11.13)

♥♥♥♥

 

נוגה דוידסון

נוגה דוידסון

נוגה דוידסון

נוגה דוידסון

נוגה דוידסון

נוגה דוידסון

נוגה דוידסון

נוגה דוידסון

:Fwd תערוכת יחיד לנוגה דוידסון (האוצרת של גלריה רו-ארט השכנה) בגלריה Z I Z. התערוכה – מיצב מולטימדיה המורכב מיצירות וידיאו מבוססות יוטיוב, פיסול, תאורה, עשן ואחרות – תבחן ותבטא מגוון מצבי כאוס ולימבו, ראווה ועיוורון, אוטופיזם – אוטיזם, לופים תודעתיים ופרימיטיביזם במסווה של קדמה.

Fwd:

נוגה דוידסון

גלריה Z I Z

נעילה: 30.11.13

♥♥♥♥

דנה לב-לבנת

דנה לב-לבנת

15 דקות, תערוכה קבוצתית בגלריה שי אריה. …"הדירה של שי אריה הופכת לקרקע המספקת חומרים המעוררים תאווה וייצר מציצני. המחיצות המפרידות בין הגלריסט לאמן, ובין חלל הדירה לצופה, פתוחות לרווחה ומותירות חלל פעור, פגיע וחשוף למבט ביקורתי. אלו 15 דקות לא ערוכות, לא מלוטשות. תערובת של אותנטי ומזויף, אינטימי ופומבי. מקבץ של רגעים שוליים, אקראיים או מבוימים המתנדנדים בין דיווח יבש לבידור. תרחיש מינורי המנפץ חלום מתוק על השלת הכסות האנונימית לרגע אחד וזכייה בתהילה, פרסום והכרה. זה הרגע שלך ושלך, להצצה פורנוגרפית על חלל שהוא בה בעת חלל תצוגה וחלל מגורים פרטי. את ואתה חופשיים לשוטט ולהשתהות בתוך הקרע הלא מוכרע שבין המוחלט למעורער, ולהתוודע לפער שאנחנו עצמנו יוצרים בין מציאות לפנטזיה"… (מתוך ההודעה לעיתונות)

15 דקות

מציגים: ליאור אופיר, רועי אלטר, ירון אתר, גלי גורביץ', נועה טורקניץ, דנה לב-לבנת, הדס סט

אוצרת: טלי בן נון

גלריה שי אריה

נעילה: 30.11.13

♥♥♥♥

אליסיה שחף

אליסיה שחף

אליסיה שחף

אליסיה שחף

אליסיה שחף

אליסיה שחף

La Maga, אליסיה שחף בגלריה 121. סמארטפונים, אייפדים ומסכי מחשב שונים משמשים אותה בחשיפת פירוק התנועה המשתנה בכוריאוגרפיות שונות בו זמנית. הפירוק והחיבור מחדש, מתברר כנרטיב מרכזי בעבודות וידיאו נטולות סאונד, בתערוכה שאינה מספרת על אודות התנועה אלא היא תנועה. הרעיון לעבודות נולד מתוך חקר והתבוננות רבת שנים ברקדנים אשר התמסרו מתוך קשב פנימי לרגעים מודעים ולא מודעים, המשתתפים בתערוכה אינם רקדנים מקצועיים, אליסיה מוצאת אותם במרחב הציבורי, במבנים נטושים ובחללים שונים המוגדרים על ידי מצלמה סטטית הלוכדת את הכישוף המתגלה כדימוי הממצה את שמירת הרגע ובהתענגות חמקמקה. זו המנסה להשתחרר מה'תנועות הנכונות' הידועות מראש ולהימנע מלהישאר בנקודה אחת.

La Maga – תערוכת יחיד

אליסיה שחף

אוצרת: אסנת ישראלי

גלריה 121

פתיחה: 14.11.13

נעילה: 7.12.13

מדיום צילום, וידיאו ארט , רישום.

♥♥♥♥

שחר קורנבליט

שחר קורנבליט

שחר קורנבליט

שחר קורנבליט

שחר קורנבליט

שחר קורנבליט

שחר קורנבליט

שחר קורנבליט

בור, שחר קורנבליט בגלריה יאיר. עבודות חדשות בטכניקה מעורבת וקולאז' על נייר העוסקות במצב חברתי ואנושי מנוכר, שקיימת בהן התייחסות לתרבות היהודית.

בור

שחר קורנבליט

גלריה יאיר

נעילה: 13.12.2013

 ♥♥♥♥

אוהד מילשטיין

אוהד מילשטיין

אסתר שניידר

אסתר שניידר

ניצן המרמן

ניצן המרמן

פרסונה, על אובססיות ודחפים באמנות, בגלריה הקוביה בירושלים במסגרת מנופים. התערוכה מבקשת להאיר את שני צדדיה של האובססיה, ההפרעה הכפייתית הדחף לעשות משהו, גם אם באופן מוסווה, אשר מחד עשוי להוות מכשול ליצירה ומאידך מזרז ומתעל אותה. לדברי אוצרת התערוכה הגב' ניצה פרי: "העבודות בתערוכה אינן מציגות את תווית את ההפרעה כדבר שלילי בהכרח, אלא את הפוטנציאל של האובססיה לקרוא תגר על ה׳סדר הנכון׳ שהתרבות כופה עלינו תוך הוצאת ׳סטיות תקן׳ אל הפריפריה התרבותית, ותוך עיקורה מהפוטנציאל המשחרר שלה .החיבור בין פצע, כאב, יצירה ותשוקה,מייצר לעיתים קרובות, עבודות אמנות מסקרנות, אינטנסיביות ומרגשות.

משתתפים: אוהד מילשטיין, אסתר שנידר, מיכל ברנע שני, ניצן המרמן, ענת מיכאליס לוי, פסי גירש, שחר מרקוס, שמעון לב

אוצרת: ניצה פרי

גלריית הקובייה ירושלים

שיח גלריה: 14.11.13

נעילה: 28.11. 13

♥♥♥♥

אבן, נייר ווידיאו ארט #2

אבן, נייר ווידיאו ארט #2

אבן, נייר ווידיאו ארט #2, במרכז לאמנות עכשווית. אירוע במסגרתו שלוש הקומות של המרכז יהפכו למגרש משחקים של אמנות עכשווית, וידאו ארט וספרות ילדים. בגלריה שבקומת הקרקע ובגלריה שבקומת הביניים תתקיים סדנא שתעסוק ביצירת ספרים ניסיוניים שייווצרו באופן קבוצתי. בגלריה הקטנה שבקומת הקרקע תתארח חנות הספרים מגדלור, עם ספרי ילדים איכותיים, פינת קריאה וציור לקטנטנים, ובמהלך היום יתקיימו מספר מפגשים עם סופרים שיקראו לילדים ולמשפחה מספריהם. (יקריאו איריס ארגמן, מאירה פירון, והמאיירת כנרת גילדר, מסיפוריה של טל ניצן, ועוד)

בקומה השנייה, באודיטוריום של המרכז, יתקיים "CC סינמה" – במהלך כל היום יפעל קולנוע אשר יקרין ברצף קלאסיקות של קולנוע ועבודות וידיאו של אמנים ישראליים ובינ"ל, כולם מתקשרים לספרות ילדים ומיועדים לכל המשפחה. הפעילויות יאפשרו לילדים, להורים וגם לסבא ולסבתא, לחוות הפנינג מהנה ואיכותי של אמנות רב-תחומית.

אבן, נייר ווידיאו ארט #2

המרכז לאמנות עכשווית

 יום שבת, 9 בנובמבר 2013, בין השעות 10:00-15:00

הכניסה חופשית בהרשמה מראש, לחצו כאן כדי להירשם

♥♥♥♥

גיל יפמן

גיל יפמן

ליאור שביל

ליאור שביל

תמר הירשפלד

תמר הירשפלד

את[נ]יקס, ליאור שביל, תמר הירשפלד, גיל יפמן  בגלריה גבעון.

14.12.2013 – 8.11.2013

פתיחה: יום שישי, ה 8 בנובמבר, 14:00 – 12:00

♥♥♥♥

חגית רובינשטיין

חגית רובינשטיין

חגית רובינשטיין

חגית רובינשטיין

חגית רובינשטיין

חגית רובינשטיין

חוזים סמויים, בגלריה הקיבוץ.

…"עינוי גדול הוא להיות כפוף לחוקים שאינך מכירם […] אופיים של החוקים האלה דורש שגם תוכנם יישמר בסוד". (פרנץ קפקא, לשאלת החוקים).

למשך ארבעה ימים תהפוך הגלריה חלל פעולה לשלושה אמנים מתחומים שונים. השלושה  יפעלו בימים ובשעות המצוינים (בלבד), בתוך קהל הצופים.

הם מתחילים בחלל ריק. חגית רובינשטיין תקפל ותצייר בדיו על דפי A4. טליה דה פריס תעבוד בתנועה ותום סולוביצ'יק בסקסופון. שלושה מונולוגים המתקיימים בחלל הגלריה יחדיו ועם זאת מצויים בזיקה זה לזה. קיפולי הנייר של רובינשטיין יישארו בחלל הגלריה כעדות יחידה לפעולה של אתמול ויהוו נקודת התחלה ליום הבא.

חוזים סמויים

גלריה הקיבוץ

מציגים: חגית רובינשטיין – ציירת, טליה דה-פריס- רקדנית, תום סולוביצ'יק- מוסיקאי

אוצרת: יעל קיני

תאריכים:

יום רביעי, 13.11.2013 – 14:00-18:00

יום חמישי, 14.11.2013 – 14:00-18:00

יום שישי, 15.11.2013 – 11:00-14:00

יום שבת, 16.11.2013 – 12:00-16:00

♥♥♥♥

אבישי פלטק

אבישי פלטק

אלכסיי ילקין

אלכסיי ילקין

אריאלה פדן

אריאלה פדן

דן אלון

דן אלון

מי שמבקר או דוחה את המשחק, כבר נכנס למשחק, תערוכה קבוצתית בחללית בירקון שבעים. …"כותרת התערוכה היא ציטוט מספרו של מוריס בלאנשו “הכתיבה של האסון“. בספר מתומצתים בחריפות חדשנית, מסקנות ביקורתיות לגבי אסונות אשר פקדו את האנושות במהלך המאה העשרים. כיום, במבט לאחור, הציטוט של בלנאשו עוטה משמעות חדשה המעלה את השאלות הבאות: מהו המשחק? האם אפשרות הסירוב להשתתף בו היא מחווה הרואית או שמא תבוסתנית בעידן “הכול יודע“ הנוכחי? עקב ריבוי היוצרים המשויכים לספירה האמנותית (“כולם אמנים אך רק האמן יודע זאת“, פייר ביסמוט), העניין הגובר במהלכים אמנותיים והעניין הפוחת ביצירת היחיד, הסירוב נדמה כפיתרון הקל (“האמנות הסתיימה אך רק האמנים לא יודעים זאת“, גוזש לויס). המרקם ההטרוגני של הרקעים החברתיים והתרבותיים של המשתתפים, מְשַׂחֵק תפקיד מרכזי בתערוכה בה אמנים בתחילת דרכם, מציגים עבודות המתמקדות ביחסי הגומלין שבין האמן היחיד והקהילות שהוא מגדיר עבור עצמו: הצמצום המכוון של כל אמן יוצר תחביר תצוגתי שיש בו גם מחשבה על הקהילה ועל היפוך השאיפה לחזיון ראווה, אפרופו המשבר הכלכלי"… (אסף גרובר, אוצר התערוכה)

מי שמבקר או דוחה את המשחק, כבר נכנס למשחק

מציגים: דן אלון, אלכסיי ילקין, יונתן בן שמחון, לידה שרת מסד, ענת מעוז, ערן ענבר, אריאלה פדן, תניא פרדמן, אבישי פלטק, פסי קומר, לירון שוע, אדר גולדפרב

אוצר: אסף גרובר

החללית בירקון שבעים

פתיחה: 02.11.2013

נעילה: 05.12.2013

♥♥♥♥

גיא אביטל

גיא אביטל

מאשה רובין

מאשה רובין

ראובן קופרמן

ראובן קופרמן

סוף:סוף, תערוכה קבוצתית בגלריה BAAD בצלאל. התערוכה עוסקת בטראומה הציונית שכולאת את העשייה האמנותית הישראלית העכשווית. הטראומה, אשר נוכחת בבסיס המהות הישראלית, בבסיס התקווה למציאות אחרת, בבסיס חוסר היכולת לייצר מרחב רב גוני המושתת על יסודות שונים.

סוף:סוף

אמנים מציגים: אורן הופמן, ראובן קופרמן, גיא אביטל, בן הגרי, נירה פרג, מאשה רובין, ראובן ישראל, יוסף דדון, ירון אטר, יואב גטי (מתוך אוסף ה- Reservoir – מאגר אמנות ציבורי המונה כ-450 יצירות אמנות של אמנים עכשוויים בישראל – של הגלריה)

אוצר: יונתן טואיטו

גלריה BAAD בצלאל

פתיחה: 21.11.13

♥♥♥♥

חוה פוליבודה

חוה פוליבודה

חוה פוליבודה

שפת עין, תערוכה קבוצתית במלון דיאגילב.

"…רגליה באויר / ראשה בענני רצפה…" (רוני סומק, מתוך שירו "מפית")

עיניו של האדם לוכדות ומצרפות דימויים לביטוי רגשות, דעות והשקפת עולם. המשורר משתמש בתכונותיה האסתטיות של השפה בנוסף למשמעותה המילולית. אות ועוד אות מתחברות למילה ויחדיו הן יוצרות משמעות ייחודית וביטוי פונטי, אלה נוספים למראה הגרפי של הטקסט. האמן, באמצעות הצבע, יוצר קוים וכתמים ונוצרת אשליה של אור, תנועה, נפח ועומק. באומנות הסריגה, השורות מחוברות זו לזו באמצעות לולאות הנקראות "עיניים". "עיניים" של חוט משורה אחת, כרוכות סביב ה"עיניים" מהשורה הסמוכה לה. העבודות בתערוכה מעבירות את שפת העין של כל אמן הנחשפת לצופה כנקודת מבט ייחודית.

שפת עין

האמנים המציגים: עפרה אוחנה, אניסה אשקר, איתי בנית, שירי בראון, שני ברבר-אבגי, שושנה גבעון, סיוון גרוס, אילן דותן, נורית ויתקון, מיכאל יגודין, אורי ניר, ארז סולו רימון, רוני סומק, יונת סינטרה, חוה פוליבודה, מירב קוזק, חגית קזיניץ, פאביו רוזנטל קאהן

מלון דיאגילב     

פתיחה: 8.11.13

♥♥♥♥

עיר דייגים

עיר דייגים

יעקב דורצ'ין

יעקב דורצ'ין

יחיאל שמי

יחיאל שמי

יחיאל שמי

יחיאל שמי

שלוש תערוכות לציון עשר שנים לפטירת יחיאל שמי יתקיימו ברחבי כברי.

מתכתבים עם שמי – אטליה יחיאל שמי. בתערוכה מוצגים יומנים, מכתבים, מחברות עבודה ומקבץ עבודות של יחיאל שמי, מפרקי זמן שונים ביצירתו. יחד אתם מוצגות התכתבויות עם האמנים אתם היו לו יחסי חברות והערכה, ולצידן יצירות של חלק מהם. התמקדות התערוכה במילה הכתובה וב"שמי האחר" פורשת ממדים שונים של התכתבויות – התכתבות בזמן, התכתבות של האמן ועם האמן, הנגיעה ביסוד- בקו, והרצון להתחקות אחר אופן היצירה.

משתתפים: עזרא אוריון, יוסי אשר, אסף בן צבי, יוסף זריצקי, יחזקאל ירדני, רפי לביא, שרון פוליאקין , דניאל פראלטה, משה קופפרמן, אורי ריזמן, המשורר אבות ישורון

אוצרת: סמדר שינדלר

נעילה:15.3.14

פסל יוצר תחריט – מרכז גוטסמן לתחריט.

דיאלוג בין הדפס לרישום ופיסול מוכר בעבודתם של פסלים רבים בישראל ובעולם. יצירת הלוח כרוכה בהליך פיזי של מגע וטיפול במתכת, צריבה, חריטה ושיוף. המידע החרוט על הלוח העובר תחת המכבש מטביע את צורתו בנייר והקווים והמרקם החרוטים בו הופכים לתבליט על פני הנייר.

משתתפים: מיכה אולמן, צדוק בן דוד, עפר ללוש, סיגלית לנדאו, מנשה קדישמן, דני קרוון, יחיאל שמי

נעילה:25.4.14

שלושה פַּסָּלים – גלריה שיתופית כברי. שלושה דורות של פסלי ברזל. בתערוכה ייבחן המחבר, השונה, הדומה והייחודי ביצירתם. מוטיב המים משמש ציר מרכזי בתערוכה.

משתתפים: יעקב דורצ'ין, יחיאל שמי, אלינה רום כהן

אוצרת: דרורה דקל

נעילה: 21.12.13

♥♥♥♥

 מטרופוליס

פרויקט מטרופוליס – ״בית ספר״ לאמנות שעומדת מאחוריו התפישה שהמרחב העירוני הוא בית הספר והמורים הם האמנים שפועלים במקום ומלמדים בחללי הסטודיו. מטרופוליס יתקיים בקריית המלאכה בתל אביב במסגרת אירועי אוהבים אמנות 2013, ב-15-16 לנובמבר. 45 מפגשים במגוון רחב של תחומים, בתוך הסטודיואים, חללי התצוגה והאוספים, ומועברים על ידי אמנים/יות, אוצרים ואספנים הפועלים במקום. ההשתתפות בשיעורים חינם ומספר המקומות מוגבל.

יוזמי הפרוייקט: קרני ברזילי, יהונתן משעל וערן איזנהמר.

שהתראיינו בפורטפוליו של יובל סער

http://byfar.co.il/archives/74346

פרטים על השיעורים אפשר למצוא כאן

או בפייסבוק

להרשמה לחצו כאן

♥♥♥♥

 להשכרה במתחם סטודיואים  ברחוב יצחק שדה ת"א:

סטודיו 26 מטר (1200 ש"ח)

סטודיו 12 מטר (900 ש"ח)

סטודיו 17 מטר ללא חלונות, אפשרי למחסן (600 ש"ח)

סטודיו 35 מטר (2000 ש"ח)

בנוסף יש איזור משותף גדול שכולל מטבחון, פינת ישיבה ואיזור איחסון. הבניין נעים ונקי עם מעלית. הסטודיואים בקומה ראשונה, מוארים ומשופצים. מתאים לאמנים/ מעצבים/ צלמים..

המחירים לא כוללים מע"מ.

החללים לא נועדים למגורים.

דן  0529770988

♥♥♥♥

נמשכת ההרשמה לתחרות אות העיצוב הישראלי 2014

נמשכת ההרשמה לתחרות אות העיצוב הישראלי 2014

♥♥♥♥

פנים רבות לאמנות

פנים רבות לאמנות

♥♥♥♥

 קול קורא – מיניאטורה. בסוף נובמבר 2013 אגודת אמני בת ים תציג תערוכת מיניאטורות, בתוך קונטיינר המוצב בטיילת בת ים.

נושא ? חופשי, הצפייה היא שכול אמן יציג את הביטוי והסגנון האישי שלו.

מה זו מיניאטורה ?  במקור אנו מדברים על ציור/תבנית קטנה בגודל של 10/10 ס"מ, אשר שימשה כדגם מוקטן של מקור יצירת אמנות אשר שומרת על אותם הפרופורציות. בכללי, כל אובייקט/דימוי בגודל מוקטן נתפס כמיניאטורי.

מה אנחנו מצפים מהאמנים אשר יציגו בתערוכת המיניאטורות בתוך הקונטנר שמוצב על הטיילת בעיר ?  זו הזדמנות נפלאה לחקור ולהתנסות בפיתוח גישות שונות, למושג שנולד ממקורות כל כך עתיקים וקלאסיים, ומרתק עוד יותר יהיה לראות, איך אמנים, בעידן של היום, מכול תחומי המדיה (הדו ממידי והתלת ממדי) מתייחסים אליו כיום.

איך נציג את התערוכה ? אנו מצפים להציג יותר ממאה אמנים, יצירות מכול תחומי האמנות (רישום וציור, פיסול, וידיאו, קרמיקה, צילום וכו'), וכול היצירות ייתלו יחד וייצרו מקשה אחת.

האם יהיה קטלוג ? אנו חושבים להוציא קטלוג או מן ברושור, וכול זה תלוי בכמות האמנים אשר יתקבלו ויציגו.

אמנים מכול התחומים אשר מעוניינים להציג, מוזמנים לשלוח הצעות  למייל byartg@netvision.net.il    לפי הקריטריונים הבאים:

יש לצרף פרטים אישיים הכוללים: שם ושם משפחה, כתובת מייל, שם היצירה וטכניקה.

אמנים אשר יקבלו תשובה חיובית, יביאו את היצירות ביום ראשון ה, 17/11/13  בשעה 17:00 עד 19:00 לגלריה החדשה של המכון לאמנות רח' הגבול (שמחה הולצברג) 18 בת ים .

יש להביא את היצירות מודפסת על נייר בלבד (נייר צילום או נייר נייר).

ההדפסה תהיה בגודל של 10/10 ס"מ בלבד.

אין למסגר את היצירות !

אין אחריות/ביטוח ליצירות !

אמנים אשר לא שילמו דמי חבר לשנת 2013 יחויבו בתשלום של 120 ₪.

♥♥♥♥

 securedownload

החלה ההרשמה לתערוכת "אמנות סודית 7 – למען האמנים בישראל ולמען השמירה על המורשת וההיסטוריה של מדינת ישראל ", המציגה יצירות של אמנים הנמצאים בראשית דרכם האמנותית לצד יצירות של אמנים ותיקים ויידועי שם, מיישמת בפעם השביעית פורמט מיוחד במינו לפיו מוצגות כל העבודות ללא חתימת האמן. עילום השם מזמן לצופים חוויה של התבוננות נטולת פניות ביצירת אמנות המעמידה את היצירה במרכז המבט, ובכך עשוי להעניק לאמנים חדשים הזדמנות נדירה להכרה ולפרסום.

 השנה תעסוק תערוכת "האמנות הסודית" במוטיבים ונושאים הקשורים לעיר תל אביב ולנופיה העירוניים על רחובותיה, בתיה, אנשיה וצבעיה, זאת ליצירת דיאלוג עם התערוכה המתקיימת בבית מני ולכבוד הסניף המרכזי ותרומתו לעיר תל אביב הנכם מתבקשים להגיש יצירות אמנות העוסקות בעולם תוכן המתייחס לנושא זה.

מוזמנים להירשם אמנים ויוצרים העומדים לפחות באחד מהתנאים הבאים:

 -בוגרים או תלמידים של בתי ספר לאמנות ולעיצוב

– מי שהציגו בתערוכת יחיד אחת או שלוש תערוכות קבוצתיות.

ההרשמה פתוחה עד התאריך: 12.11.2013

לינק לאתר 

♥♥♥♥

 הדר

קול קורא לאמנים להשתתפות בתערוכת לחם ושושנים 8, לסולידריות בין יהודים וערבים, עובדים ומובטלים, אמנים ופועלות חקלאות.

ארגון העובדים מען פועל משנת 2004 כדי לקדם תעסוקה הוגנת של נשים ערביות אל מול מדיניות ההזנחה של ממשלת ישראל. מעל 50% מהאזרחים הערבים בישראל חיים מתחת לקו העוני. אנחנו סבורים שהסיבה הראשית לכך היא היעדרותן של 80% מהנשים הערביות משוק העבודה. משום כך אנחנו מנהלים קמפיין להשמת נשים ערביות במקומות עבודה ומובילים את ההתנגדות למדיניות הממשלה לייבוא עובדים זרים בחקלאות על מנת לשלב אלפי נשים ערביות בענף.

אילו עבודות מתאימות לתערוכה? כל יצירה שתאושר על ידי צוות התערוכה בכל מחיר נקוב. בשל הרצון של רבים להשתתף בתערוכה לא נוכל להתחייב לקבל כל יצירה שתוצע.

כל ההכנסות מתערוכת לחם ושושנים יוקדשו להשמה במקומות עבודה של נשים ערביות, וקידום פעילות כלכלית, חברתית ותרבותית במסגרת פרויקט נשים ועבודה שיזם ארגון העובדים מען.

אנחנו מודים לאמנים שמוכנים לתרום מעבודתם לתערוכה. כמחווה על התרומה, 25% מערך המכירה יועבר לאמן שעבודתו נמכרה. העבודות שייתרמו יבוטחו. בסיום התערוכה יקבלו האמנים דיווח מלא על תוצאות המכירה. עבודות שלא יימכרו, יוחזרו לבעליהן.

אנא שלחו הצעה למייל התערוכה בצירוף חמישה דימויים ברזולוציה נמוכה ופרטיהם – גודל, טכניקה, שנה, מחיר. בשורת הנושא אנא ציינו את שמכם.

מייל התערוכה, ולבירור פרטים נוספים – breadandroses2009@gmail.com 

צוות התערוכה 'לחם ושושנים' 7 – ניר נאדר, שרון ליאור, יואב טמיר ודני בן שמחון

 מועד אחרון להגשת יצירות לתערוכה – 28 בנובמבר 2013

האתר של ארגון העובדים מען

דף הפייסבוק של לחם ושושנים

8 תגובות

8 תגובות לפוסט “כל קורה – נובמבר – חלק א”

  1. שחרבתאריך 07 נוב 2013 בשעה 11:24

    תודה על ההמלצות 🙂

  2. דורית פוקץ הלסבתאריך 07 נוב 2013 בשעה 11:37

    תודה על התגובה 🙂

  3. אנהבתאריך 07 נוב 2013 בשעה 13:49

    מקסים ומעורר השראה! תודהה

  4. דבורהבתאריך 07 נוב 2013 בשעה 14:18

    תודה על המידע העשיר והמעשיר

  5. אורנה אורן יזרעאליבתאריך 07 נוב 2013 בשעה 16:12

    פוסט מעולה, תודה רבה

  6. דורית פוקץ הלסבתאריך 10 נוב 2013 בשעה 23:49

    תודה על התגובות, איזה כיף שאתם נהנים! 🙂

  7. ירוןבתאריך 12 נוב 2013 בשעה 15:57

    תודה על המידע

  8. דורית פוקץ הלסבתאריך 14 נוב 2013 בשעה 10:30

    תודה על התגובה!

כתובת טרקבק | RSS תגובות

השארת תגובות