ינו 09 2014

כל קורה – ינואר – חלק א'

אלינה ספשילוב

אלינה ספשילוב

♥♥♥♥

אולף קונמן

אולף קונמן

חלומות טרפנטין, אולף קונמן בפינברג פרוג'קטס. ציורים שההתרחשות בהם משוללת נרטיב ונעה בין הפשטה להזיה. על גבי הקנווס, באמצעות שכבות רבות של צבע, ג'סטות ידניות חד פעמיות נאיביות ומשוכללות מתערבבות זו עם זו, ומייצרות תחושת חיות וחום.

חלומות טרפנטין

אולף קונמן

אוצרת: ים המאירי

פינברג פרוג'קטס

פתיחה: 16.1.14

שיח גלריה: שישי, 17.1.2014 בשעה 12:00

נעילה: 15.2.14

♥♥♥♥

אלינה ספשילוב

אלינה ספשילוב

אלינה ספשילוב

אלינה ספשילוב

אלינה ספשילוב

אלינה ספשילוב

אלינה ספשילוב

אלינה ספשילוב

Keep It Simple, אלינה ספשילוב בגלריה ג'ולי מ. עם תערוכה המורכבת מציורים ורישומים צבעוניים על קרטון. העבודות עוסקות בחיים אורבנים: נופים, אנשים וטבע-דומם עם ערך מוסף סימבולי. ציורי השמן צוירו מהתבוננות, בסביבת מקום מגוריה של האמנית בשכונת לב העיר בתל אביב אליה עברה זה לא מכבר. בנוסף, יוצגו מספר פורטרטים של חברים ושכנים.

 Keep It Simple

אלינה ספשילוב

גלריה ג'ולי מ.

פתיחה: 11.1.14

נעילה: 15.2.14

♥♥♥♥

שי אריק

שי אריק

שי אריק

שי אריק

שי אריק

שי אריק

כור, שי אריק עם תערוכת יחיד ראשונה בגלריה Z I Z, מציג: הנפשה של סצנת הפייאטה, בה דמויות השיש של מריה וישו נעות זו אל עבר זו ליצירת נשיקה רכה; תל חולצות שחורות שהופכות צחורות בצריבה תחת טפטוף אקונומיקה איטי; ודג שנידון לשחייה מעגלית אינסופית בצינור-צינוק פלסטיק שקוף. בין כור להתכת פאר הרנסנס עם בקבוקי חומרי ניקוי כימיים תוצרת הארץ, לבין כור המצרף הקתולי, היכן שחוטאים ממורקים טרם כניסתם לגן עדן, יוצר אריק מכניזם היברידי-מקאברי של וידיאו ופיסול אשר מסנתז מעגליות וליניאריות, שמימי ויומיומי, סיזיפיות וגאולה, טוהר וסטייה; המעונה, הטמא, המעורער, קור, קושי, רוך ונחמה, חושך ואור. (מתוך טקסט התערוכה).

כור

שי אריק

גלריה Z I Z

פייסבוק 

נעילה: 1.2.14

♥♥♥♥

יעל בן שלום

יעל בן שלום

יעל בן שלום

יעל בן שלום

יעל בן שלום

יעל בן שלום

יעל בן שלום

יעל בן שלום

יעל בן שלום

יעל בן שלום

בוֹאָה, יעל בן שלום בגלריה על הצוק בנתניה, עם גוף עבודות המורכב מציור, צילום ווידאו המציגים זוויות התבוננות שונות באותה פעולה והדיאלוג ביניהן מייצר מתח הנובע מן הציפייה להתרחשות. העבודה מייצרת תחושה של שהייה בתוך קרחת יער, כשהצופה עצמו במרכז חלל ריק בעודו מוקף בתפאורה מלאכותית של טבע אקזוטי. בעידן בו ניתן לקבל חוויה וירטואלית של צפייה ביצירות מופת, אנו מפתחים יכולת לדמיין או להרגיש חומריות גם אם היא אינה נוכחת. במרכזה של עבודת הוידאו ניצב נחש בואה קונסטריקטור כשהוא מוקף מבני בטון. תנועתו של הנחש בתוך המבנים וההקשרים הסוריאליסטיים של הקומפוזיציה, מייצרים דימוי המתקיים בתווך שבין חי ודומם. עוד מוצגים בחלל ששה רישומי ענק של עור נחש העשויים פחם וגרפיט.

בוֹאָה

יעל בן שלום

אוצרת: מאיה קשביץ

גלריה על הצוק 

נעילה: 4.3.14

♥♥♥♥

נעמה ערד

נעמה ערד

אפריקה ישראל – נעמה ערד בגלריה זומר. חלל הגלריה הופך למרחב ביורוקרטי, הנבנה בסדרה של פעולות מכאניות שכמו מכוננות דפוס רגשי. בתערוכה שמהווה מיצב כולל אחד בחלל המרכזי של הגלריה, מוצגות יחד הערות שונות הנוגעות לנקודות המפגש בין יהדות, ציונות ומודרניזם. שפה אוניברסלית מתהדקת אל תוך אירוע מקומי, בו פעולה פוגשת חומר ומתקבעים יחסים אמביוולנטיים, כחידה חסרת תשובה חד-משמעית.

אפריקה ישראל

נעמה ערד

גלריה זומר

נעילה: 9.2.14

♥♥♥♥

זמיר שץ

זמיר שץ

זמיר שץ

זמיר שץ

זמיר שץ

זמיר שץ

פוסט זמני, זמיר שץ בגלריה רוזנפלד. התערוכה היא מעין מסע מיוסר ומטורלל בין נופים וצלילים המאבדים את צורתם המוכרת והופכים למערבולת רגשית וצבעונית של אבדן שליטה. התוצאה היא גוף עבודות צבעוני וזרחני של טבע דומם מוטרף ולהקה אחת מעולה על פניו.

פוסט זמני

זמיר שץ

גלריה רוזנפלד

נעילה: 1.2.14

♥♥♥♥

ליאור וגימה

ליאור וגימה

ינאי טויסטר

ינאי טויסטר

בגלריה ליטבק: RESTART, תערוכה המציגה עבודות העוסקות בדינמיקה של תהליכי הרס ובנייה מחדש במובנים מגוונים, המשתלבים יחד ומשלימים זה את זה – בהתייחסותם למציאות הסובבת,  בנוסף לעצם המעשה האמנותי, עם דגש על הקשרים של המרחב האורבני העכשווי בעידן הגלובליזציה, ועל המציאות החברתית-פוליטית המקומית, כמו גם תהליכים של שינוי צורה כחלק מפעולה אמנותית. מציגים: ניר אדוני, בועז אהרונוביץ', אורלי הומל, ינאי טויסטר, שי לוי, ליאת לבני, מרב מרודי ותמר רודד.

בנוסף, Regrow – תערוכת יחיד לליאור וגימה מפסלי זכוכית, המתארים צמחים שונים התלויים בין צמיחה וגוויעה, בין עוצמה ורכות, ובין העושר הצבעוני החבוי בפריזמת הזכוכית ואפרוריות חזותם. הם אמנם מזכירים את המוות הבלתי נמנע, אך לא מוותרים על חיוניות החיים. בפסלים אלו, האמן מפיח חיים חדשים באלמנטים שנשרפו וקמלו, מעניק להם צמיחה מחדש.

RESTART

אמנים משתתפים: ניר אדוני, בועז אהרונוביץ', אורלי הומל, ינאי טויסטר, שי לוי, ליאת לבני, מרב מרודי ותמר רודד

אוצרת: מיטל מנור

REGROW

ליאור וגימה

גלריה ליטבק

פתיחה: 9.1.14

♥♥♥♥

אדר אביעם

אדר אביעם

עדי עוז ארי

עדי עוז ארי

דן אלון

דן אלון

וידויים תערוכה קבוצתית במשכן האמנים בהרצליה. הווידוי ביצירת אמנות משמש כביטוי חומרי לפעולה שאין לה תיעוד – רק מרחב (תא) וקול. מפולחן אישי וכמעט סודי, נוצרת עדות למה שאינו מתועד ואין לו נראות. קריאה של יצירת אמנות כווידוי, מעניקה מבט חתרני למהות הפעולה עצמה. אם הווידוי המסורתי מעוגן בממסד ומחזק אותו, האמן, ובכך יצירת האמנות, מתוודה לשם הווידוי והחשיפה, משתחררת מהסמכות ואינה זקוקה למחילה. הפעולה האמנותית מאפשרת לתבוע הערכה, כישרון או תעוזה בניגוד לווידוי המסורתי המעמיד את המתוודה בעמדת נחיתות אל מול הסמכות הדתית. …"העיסוק שלי בווידוי החל מהמחשבה אודות האופן שבו פולחן דתי מקבל ביטוי כה דומיננטי בחיים שלנו … פעולה דתית שמקורה במפגש אישי ואינטימי הופכת כיום לציבורית ברשת ובמדיה. פעולת שכיחה זו מחלחלת גם אל קריאה של יצירת האמנות"… (קרני ברזילי)

וידויים

מציגים: אדר אביעם, שי איגנץ, ליאת אלבלינג, דן אלון, שאשא דותן, אורית ישי, שרה לביאשוילי, ליאת סגל, עדי עוז ארי

אוצרת: קרני ברזילי

משכן אמנים הרצליה

פתיחה: 11.1.14

נעילה: 2.3.14

♥♥♥♥

כרמלה וייס

כרמלה וייס

Made in Tel-aviv, אמני גלריה שיתופית P8 ואמני "קיבוץ גלויות 45 מקום של אמנות" מתארחים בגנוסר. הקבוצות המציגות בתערוכה זו מורכבות מאמנים שיוצרים ומציגים באופן יחידני ועצמאי, אשר מצאו לנכון בשלב מסוים להוסיף לכך גם סוג כזה או אחר של שיתוף. ההתאגדות העצמאית אמורה להוות אלטרנטיבה למסגרות הקיימות, להגדיל את כוחם והשפעתם של האמנים ב'מגרש' הזה, בו לרצונם ולדעתם של היוצרים עצמם יש לעיתים חשיבות מועטה. הרצון הבסיסי המשותף לרוב האמנים המאורגנים בגופים שיתופיים ואחרים הוא שיצירת האמנות שלהם תעבור מן הסטודיו ישירות אל הגלריה או חלל התצוגה, ללא המתנה ממושכת, ללא הוצאות יקרות, ובאופן שיאפשר חופש הבעה וחופש פעולה רעיוני או פוליטי.

Made in Tel-aviv

אמני גלריה שיתופית P8 ואמני קיבוץ גלויות 45 מקום של אמנות

אוצרת : נאוה הראל שושני

פתיחה: 18.1.14

נעילה: 22.2.14

♥♥♥♥

 

מיכל בקי

מיכל בקי

מיכל בקי

מיכל בקי

מיכל בקי

מיכל בקי

מיכל בקי

מיכל בקי

מיכל בקי

מיכל בקי

מיכל בקי

מיכל בקי

האינקובטור והוונטילטור, מיכל בקי בגלריה יאיר. עבודות חדשות בצבע תעשייתי, דיו ופחם על נייר המציגות דמויות וחלקי דמויות הנמצאות בתקריב וכן רמזים לדימויים קונקרטיים אחרים. המתח הקיים בעבודות בין דימוי להפשטה, מהוקצעות לחספוס, איפוק להתרת רסן ובין אוירה קודרת ואקספרסיבית לבין התבוננות מרוחקת וגרוטסקית, כל אלו יוצרים ציור חידתי ולא מפוענח המשדר צער ונידחות, עוצמה וחולשה אך לא פחות מאלה הומור וחמלה.

האינקובטור והוונטילטור

מיכל בקי

גלריה יאיר

פתיחה: 9.1.14

נעילה: 21.02.14

♥♥♥♥

שמואל בק

שמואל בק

אביגדור אריכא

אביגדור אריכא

ז'אק ז'אנו

ז'אק ז'אנו

טובי כהן

טובי כהן

יונתן אופק

יונתן אופק

נחום גוטמן

נחום גוטמן

נקודת ציון – עץ היא תערוכה קבוצתית הבוחנת את העץ כנקודת ציון בתבנית הנוף הארצישראלי ובתבניות הזיכרון הלאומי והפרטי. רצף התערוכה מספר את סיפור העץ כעוגן תרבותי בתבנית הנוף, במבט החודר מבעד לשכבות היצירה החזותית הישראלית. התערוכה מוצגת בסדר כרונולוגי הפוך, מהיצירה העכשווית אשר נוצרה בשנים האחרונות ועד ליצירות מופת משנות ה-20 של המאה הקודמת. לאורך התערוכה מוצג העץ ככלי ליצירת הזהות האישית. הוא משמש דימוי לדיוקן עצמי אמנותי הארוג בנוף; העץ הבודד, החורש או הכרם בתבנית הנוף המקומית, שמטבעה היא צחיחה, יוצרים זיכרון ויזואלי המשפיע על האמן כזרז עוצמתי להבעת רגשותיו.

נקודת ציון – עץ

גלריה אנגל

מציגים: ל. אנגלסברג / ח. ארגוב / מ. ארדון / א. אריכא / י. אופק / ל. בלקלב / י. בן דב / נ. בן חורין / ש. בק / נ. גוטמן / א. וינברג / ז. זאנו / ש. זכאי / י. זריצקי / א. טיכו / נ. יאמגוצ'י / ט. כהן / מ. כץ / מלאכי / י. סימון / ע. פיינגרש / י. פלדי / ר. רובין / ל. שטרן

פתיחה: 16.1.14

נעילה: 20.3.14

♥♥♥♥

תמר שוער

תמר שוער, רישום הכנה למיצב

יעל כנעני

יעל כנעני

יעל כנעני

יעל כנעני

יעל כנעני

יעל כנעני

יעל כנעני

יעל כנעני

על המדרגה אל העמוד, יעל כנעני ותמר שוער בגלריה בכברי. כנעני מרחיבה את גבולות עשייתה האמנותית ונותנת לתחושת הספונטניות מקום. ציור על קערות קרמיקה שעיצבה עבורה רחל ארזי- מקיבוץ גבעת חיים. וציור על לוחות קטני ממדים מעץ, פורמייקה, ומלמין. זהו פסק זמן מציור על בד או נייר, מעבר לא צפוי בין דו מימד לתלת מימד. שוער יוצרת מיצב מסדרה פשוטה של פעולות פשוטות. הצבה שמכילה זיכרונות מבית. דלת ארון "פטנטי" שבנה אביה לכבוד הולדת בנו הבכור חובקת כטבעת נוי את העמוד. שרטוטים אדריכליים ישנים על נייר פרגמנט (ניירות עבודה של בן זוגה), מהודקים עם פריטים אחרים בין חלקי מגזרות דיקט, כמעין סנדוויץ'. עמידתם בחלל תלויה בשתי טבעות עליונה ותחתונה שחוברות למבנה הדיקט.

על המדרגה אל העמוד

יעל כנעני ותמר שוער

הגלריה בכברי

נעילה: 8.2.14

♥♥♥♥

Studiosync

Studiosync

Stella Lahav

Stella Lahav

Roy Maayan

Roy Maayan

Ronit Baranga

Ronit Baranga

Lidia Zavadsky

Lidia Zavadsky

Irit Abba Asaf Benzvi

Irit Abba Asaf Benzvi

Huani mukmel

Huani mukmel

Eitan Gross

Eitan Gross

Dvora dudai

Dvora dudai

אנה כרמי

אנה כרמי

 tzadsheni2 tzadsheni1

מצד שני בבית בנימיני. בתערוכה יוצגו חותמות וחתימות של יוצרים ומפעלים, משנות העשרים של המאה העשרים ועד ליוצרים עכשוויים. באמצעות התבוננות על חתימות וחותמות אלו ועל עיצוב תחתית הכלי, ניתן לבחון את ההיסטוריה של העיצוב הקרמי הישראלי. צד נסתר זה מאפשר למידה של מסורות עבר והווה, שינויים היסטוריים שהתרחשו בעיצוב קרמי ופרשנויות אישיות של יוצרים בני זמננו.

"מצד שני"

בית בנימיני

משתתפים: אודי אבן / איתן גרוס / אנה כרמי / אסתר ל"לפיד" / אפרת איל / אתי גורן / בית היוצר / פאני ל"ברור חייל" / גיא ג'אנה / גון מרית רוזנסטון / ג'ין מאייר / דימיטרי צ'חנסקי / דניאל פלטאואר / הדוויג גרוסמן / זהרה הראל / ז'יל ז'ורה / חוה סמואל / חנה חרג צונץ / חנה ל"לפיד" / נחמיה עזז ל"חרסה" / יהודית ויששכר בנימיני / יהודית מאיר / יהונתן הופ / יעל גורפינקל פסטרנק / יעל נובק / כדן / כפר מנחם / לורי גולדשטיין / לידיה זבצקי / מאיר מוהבן / מיכל אלון / מיכל ז'ורה / מירי פליישר / נועם דובר ומיכל צדרבאום / סטודיו ארמדילו – הדס קרוק וענת שטיין / סטודיו Under – עומר מרזל, ליאת אקרמן, ערן גל-אור / סטודיו בליאן, קרמיקה ארמנית / סטודיו נורה ונעמי / סטודיו סטלה – יהונתן הופ ושרה אוסלנדר / סטודיו סינק  – ארי טלברג ויעל גרונר / סטודיו קאהן  – מיי ובועז קאהן / סטלה להב / עירית אבא / עירית אבא ואסף בן צבי / פלקרמיק / ציונה שמשי ל"לפיד" / קדר / קובי רבר / קרמוס / קרמית / קרנת / רונית ברנגה / רטב אלפח'ורי / רועי מעיין / רעיה שטרן / שמעון באדר ל"נעמן" / שרה אטינגר / שרה בן יוסף / שרה הקרט

אוצרת: שלומית באומן

נעילה: 8.2.13

♥♥♥♥

ראול מידלמן

ראול מידלמן

ראול מידלמן

ראול מידלמן

ראול מידלמן

ראול מידלמן

ראול מידלמן

ראול מידלמן

דמויות ודיוקנאות של ראול מידלמן בגלריה רוטשילד אמנות. בתערוכה יוצגו דמויות לא שגרתיות שצויירו בצורה אקספרסיבית. מרבית הציורים מצויירים בישיבה אחת של מספר שעות.

דמויות ודיוקנאות

ראול מידלמן

גלריה רוטשילד אמנות

פתיחה: 10.1.14

♥♥♥♥

ד"ר יוג'ין אלוביק ומשפחתו יחד עם האקדמיה בצלאל מכריזים על הענקת פרס אילנה אלוביק בצלאל בתחום הפיסול לאמן ישראלי, ע"ש האמנית אילנה אלוביק ז"ל.

הפרס יורכב ממענק כספי, שיעמוד על סך 20,000$, ופתיחת תערוכת יחיד בגלריה של בצלאל במתחם הנסן, ירושלים, והצאת קטלוג מלווה לתערוכה.

ועדת השיפוט: יגאל צלמונה, רבקה סקר, יהודית סספורטס, מיכל הלפמן ופרופ' פיליפ רנצר.

ההכרזה על הזוכה תתקיים בחודש אפריל, ותערוכת יחיד לזוכה תפתח בחודש נובמבר 2014.

זוכה פרס אלוביק לציור בשנת 2012 הוא האמן אמנון בן עמי אשר הציג את תערוכת היחיד "צפריר".

אילנה אלוביק נפטרה בשנת 2006 לאחר התמודדות עם מחלת הסרטן. אלוביק הקדישה את חייה לאמנות, ויצרה במדיומים שונים- בהם ציור, קרמיקה, זכוכית וצורפות. עם היוודע לה דבר מחלתה החלה אלוביק לעסוק באופן כמעט בלעדי  ביצירתה.

לקבלת פרטים וטופס הרשמה ניתן להיכנס לאתר בצלאל

מועד אחרון להגשת מועמדות: 13.2.14

♥♥♥♥

לקראת שבוע האיור של תל אביב – ללא מילים: קול קורא. ההגדרה המילונית לאיור היא הסבר לא מילולי, ציור או תמונה בספר שתכליתם להבהיר דברים כתובים. האיור, מעצם שמו, מאיר בדרך כלל יצירה אחרת, טקסט אחר, ומספר סיפור שלא תמיד היה אפשר לספר רק במילים. אולם, מה קורה כשהאיור מופרד מהיצירה שאותה הוא אמור לבאר, להשלים או ללוות? את השאלה הזו אנו מבקשים לבדוק בתערוכה שתפתח בחודש מאי במוזיאון ארץ–ישראל, תל–אביב במהלך שבוע האיור של תל אביב, ותוצג במשך כשלושה חודשים. מטרת התערוכה להציג לקהל המבקרים זה לצד זה את האיור כיצירה אמנותית שעומדת בפני עצמה, ואת התוצר הסופי שלשמו הוא נוצר. כך, הקהל יוכל להתרשם מהיצירה ומהמסרים שהיא מעבירה במנותק מהשיקולים השיווקיים והמכירתיים של הגוף המזמין.

אנו קוראים למאיירים, מעצבים וגופי תרבות לשלוח הצעות ולהגיש איורים שנוצרו לטובת מוצרי תרבות: עטיפות ספרים, ירידי אמנות, הצגות תיאטרון, מופעי מוזיקה, יצירות מחול, סרטי קולנוע ועוד. האיורים ייבחרו בהתאם למצויינות בטכניקה, קומפוזיציה, צבעוניות, אימג'-מייקינג וכן הלאה.

את ההצעות יש לשלוח בפורמט pdf בלבד, באיכות דפוס בגודל ובאיכות מקסימלים עד ה-31/1/2014, לכתובת: portfolio.eretzmuseum@gmail.com

לפרטים נוספים

♥♥♥♥

סטודיו להשכרה. רחוב יצחק שדה –ת"א. קומה ראשונה+ מעלית. מואר ,מאוורר ונעים. לא למגורים. סביבת סטודיואים. 30 מטר. אפשרי ל2 שותפים/ות (יש חלוקה נוחה). מחוץ לסטודיו חלל גדול משותף הכולל מטבחון ופינת ישיבה. 1500 ₪.    אפשר להתקשר גם בשישי שבת.

0529772134 עידן

♥♥♥♥

 

קול קורא לאמנים ואוצרים, להשתתף בגיליון החדש של מגזין האמנות המקוון 44 DEGREES לחודשים ינואר\פברואר 2014. נושא חדש- Connected – מחוברים, מקושרים. הנושא מאד רחב, כיצד הייתם מבטאים קשרים, קשר למקום למדינה לאמא אדמה, יחסי גומלין, קשרים בעידן הרשתות החברתיות ועוד? הפנייה היא לאמני מדיה דיגיטלית (צילום\ציור\איור\וידאו), ציירים קלסיים, פסלים. ואוצרים. (אמנים פלסטים צריכים לדאוג לצילומים איכותיים של היצירות ללא מסגרת) אוצרים המעוניינים לפרסם לינק לאתר שלהם מוזמנים לכתוב טקסט קצר באנגלית הקשור לנושא.

המגזין בתחום האמנות העכשווית, לקידום אמנים ישראלים בלבד, בשפה האנגלית לחשיפה בינלאומית. ההשתתפות היא ללא תשלום. (לא כל מי שישלח חומרים מתקבל, לא תשלח הודעה בנפרד).

מוזמנים לשלוח:

1- עד 5 יצירות (גוף עבודות, מתוכם יבחרו המתאימות) המשקפות לדעתכם את הנושא. יפורסמו רק יצירות מתאימות בפורמט JPG ב 72 DPI בגודל של 1000 פיקסלים ברוחב או בגובה.

2- בקובץ וורד עם שם האמן באנגלית, הצהרת אמן קצרה (מספר שורות לא יותר מעמוד) הקשורה לנושא בשפה האנגלית,טכניקה וגודל.

כתובת המייל ליצירת קשר ולינק לאתר האמן.

כתובת המייל לשליחת יצירות: 44degreesmagazine@gmail.com

נא לכתוב בכותרת המייל – מגזין אמנות נושא- Connected

חשוב מאד: נא לשלוח את הטקסטים בקובץ וורד בלבד ולא בגוף המייל.

מועד לסיום שליחת היצירות- 18 לינואר 2014 ( לא יתקבלו הגשות לאחר תאריך זה)

שליחת החומרים הם באחריותם הבלעדית של האמנים לפרסום במגזין, לא יהיו תיקונים לאחר מכן.

לינק לאתר המגזין http://www.44degrees.net 

פייסבוק   

♥♥♥♥

קול קורא להשתתפות בתערוכה מיניות ואהבה. את עבודות האמנות ניתן לשלוח עד התאריך 10.01.2014 למייל  mail@sellmyart.co.il  בצירוף שם העבודה, גודל, טכניקה ומחיר.  או להירשם דרך האתר בקטגוריה  “הגשת מועמדות לתערוכת החודש”. פתיחת התערוכה 15.01.2014. התערוכה תוצג למשך חודש ימים גם באתר למכירת אמנות ישראלית בחו”ל

♥♥♥♥

מגזין האמנות המקוון הרמה  מזמין אתכם לשלוח עבודות אמנות וטקסטים בנושא דיסגרפיה.

טקסטים יש לשלוח על מסמכי וורד ניתנים לעריכה

 דימויים יש לשלוח באיכות גבוהה ברזולוציה 300dpi

וידאו יש לשלוח לינק לYOUTUBE, VIMEO או כל אתר מארח אחר

סאונד יש לשלוח לינק לקובץ שמצוי על הרשת

בנוסף, אנא צרפו קרדיט מלא של העבודה: שם האמן, שם העבודה, שנת יצירה, חומרים, גודל

את החומרים יש לשלוח לכתובת: haramamag@gmail.com

מועד אחרון למשלוח : 23/2/14

♥♥♥♥

קול קורא לתערוכה בנושא: העצמה נשית. אמניות שיצרו עבודות בכל המדיומים: ציור,רישום, רקמה, תפירה, צילום, פיסול, וידאו, צילום ועוד… המתאימות לרוח הנושא של חוזק האישה דרך הנשיות שלה מתבקשות להעביר דימויים + כיתובי תמונה (ראו קובץ דוגמא מצורף) + קורות חיים לכתובת הרשומה מטה בלבד! פניות לכתובת אחרת לא ייענו!

התערוכה תתקיים לכבוד יום האישה הבינלאומי בחודש מרץ ב- גלריה משרד בתל אביב, תוך דגש על אמניות שהצליחו להעביר מסר של העצמה נשית מבלי לוותר על הנשיות.

תאריך אחרון לשליחת דימויים – 31.1.14

תאריך פתיחת התערוכה – 6.3.14

מייל למשלוח עבודות: kolkoremisrad@gmail.com

♥♥♥♥

כל מה שלא לימדו אתכם בבית ספר לאמנות

כל מה שלא לימדו אתכם בבית ספר לאמנות

♥♥♥♥

 רוצים לכתוב לי? dp.artblog@gmail.com  

5 תגובות

5 תגובות לפוסט “כל קורה – ינואר – חלק א'”

  1. שחרבתאריך 09 ינו 2014 בשעה 11:17

    איזה צבעוני פה 😀 כיף 😀

  2. מעיןבתאריך 09 ינו 2014 בשעה 12:15

    תודה על המידה המרתק!
    התערוכה במשכן האמניםמסקרנת 😉

  3. דבורהבתאריך 09 ינו 2014 בשעה 13:00

    המון תודות על הסקירה המעניינת והמעשירה

  4. י.בתאריך 10 ינו 2014 בשעה 0:52

    איזה יופי, תודה!!

  5. שליבתאריך 10 ינו 2014 בשעה 10:25

    העבודות של אלינה ספשילוב מצויינות

כתובת טרקבק | RSS תגובות

השארת תגובות