פבר 12 2010

באה מאהבה

מאת: בשעה 12:31 נושאים: זה לא אני, זה המצב

my heart copy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יש משהו מאוד מספק בחיטוט מציצני בתוך פייסבוק. כן כן, זה סתם משעמם ואפ'פם אין מה לעשות שם וכל זה, אבל תשמעו, אם לא הייתי מציצה מדי פעם, איך הייתי יכולה לדעת שזאתי מאורסת, זאתי כבר בהריון עם השני, ושלההוא יש ילדה גאד דאם מהממת? והכי חשוב, אם לא הייתי מסתכלת, מאיפה הייתי אמורה לדעת שכולם סביבי כ"כ מוצלחים ומאוהבים? והכי חשוב, איך הייתי אמורה לזכור שכבר וולנטיינס???

אז כולם פתאום נזכרו שהם מאוהבים (הגיע הזמן באמת..), למרות שהחג הזה אפילו לא מ"שלנו" (אני תמיד מעדיפה את חג האהבה, משום מה הוא עושה רושם יותר אותנטי..). בכל מקרה, עושה רושם שכל שנה המשווקים נהיים קצת יותר פסיכים בוולנטיינס.

בשבוע האחרון, לדוגמה, אפשר למצוא דיילות מחופשות לקופידון על מדרגות הרבנות, שמנסות לשכנע את העוברים ושבים לא להתגרש, תוך חלוקת מרשמלו בצורת לב של חברת הממתקים כרמית. דוגמה נוספת אפשר למצוא בקניון ערים בכפר סבא, שם יוצבו "עמדות אהבה". בעמדות אלו זוגות יוכלו לחתום על טופס בו הם מתחייבים להביא ילד לעולם תוך 9 חודשים. הפרס לזוכים המאושרים- ערכת לידה בשווי 10,000 ₪ מתנה מהקניון.

אז כמו שכבר אמרתי, פסיכים.

גם עולם האמנות נרתם לאהבה, כמובן.

 

שמואל בק, גלריה שטרן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בגלריה שטרן מוצגת התערוכה "מושאי תשוקה". התערוכה מציעה מבט רב מימדי על השתוקקות. מבט מרוחק על ארץ הקודש, מבט אינטימי על חפצים קרובים, מבט חושני על אובייקט מיני, ועוד, כשהצופה נדרש לבחון דרך האמנות את מושאי תשוקתו. הצופה מתמודד עם יחס אמביוולנטי של משיכה ודחייה בו זמנית, המרמז על המורכבות הרגשית הנלווית לאובייקטים העונים להגדרה "מושא תשוקה". משתתפים בתערוכה: אברהם חדד, אליאז סלונים, יוסלה ברגנר, יוסף פרסמן, ראובן רובין, תאו טוביאס, קריסטין לזר, חנה נוה, נאוה גידניאן, גוסטב ברונפינד, שמואל בק, גיל הלר, דנה זלצמן, גד הדר, חגית שחל, מיקי הראל, לילה פיסארו, ענת בן שאול, אריק בוקובזה, אפרת פלג, רפי דייגי, יהושוע גריפית, רונית אלפנדרי. אוצרת: דבי לוזיה.

גלריה שטרן, רח' גורדון ת"א. טל': 03-5225637.

 

בשמונה תעלה תערוכת צילום קבוצתית, שתעסוק באהבה ואינטימיות. במרכז התערוכה עבודות צילום המבטאות את התיחסות כל אמן ואמן לאהבה, אינטימיות, ורגש, כחלק מהקשר הישיר עם עולם התרבות, האמנות ותרבות הבילוי בתל אביב. בין המשתתפים: דודי דין, דיקלה מיזרחי, אנה פינקלשטיין, נועה אייזנשטכט, רוי קלבו. כמו כן ישתתפו עבודות של רון קדמי והצלמת אילה גזית מאוסף השמונה. אצרה והפיקה: מרב כהן דור, שזאת לה התערוכה הראשונה. זאת גם תערוכה ראשונה בחסות קבוצת "Me We", היוזמת פעילות בתחומי האמנות והבילוי.  

שמונה, אילת 8, מתחם נגה.

 

 

lady-shopping מה זאת אהבה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בסנטר, תוצג תערוכת איורים, בשם "מה זאת אהבה?". התערוכה תציג דמויות מצוירות כתשובה פילוסופית לשאלה "מה זאת אהבה", של "סטודיו ששה", המתמחה בעיצוב דמויות. התערוכה בנויה משלוש סדרות, בכל סדרה קיימת התייחסות להיבט אחר בחיי האהבה. כל סדרה מציגה איור שונה, מלווה בטקסט הומוריסטי: בסדרה הראשונה, מוצגים יצורים צבעוניים המציגים ויתור, הקרבה ונתינה. בסדרה השנייה, איורים מינימליסטיים, המציגים את האופי ועולם המושגים של כל אחד מהאוהבים. ובסדרה השלישית, מלאכת החיזור מוצגות באמצעות איורים צבעוניים של ילדים משחקים.

 

Valentines Invitation 2010_1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

במועדון הפינגווין בת"א תוצג תערוכה ארוטית על תשוקה, לרגל השקת סדרת המוצרים האירוטיים הראשונה מבית " T.O.Y – thinking of you ".  מציגים בתערוכה: מירי דוידוביץ, רנה רזניקוב-רוזנטל, רפי פרץ, סמי די, נועה אייזנשטאט, תמיר שפר, יוסי קאלו, סאשה אוקון, בועז טל, רוני סתר , איתן ברטל, יוסי קאלו, עומר ארמוני, מייק דרנל, שרון ב.ה,  דניאל רוזנטל ועופר זיק. המארגנים מוסרים שצריך להרשם  בפייסבוק כדי להיכנס לתערוכה –  כניסה חינם.

 —

 

chocholate

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שוקולד קפוא   – FROZEN CHOCOLATE

התערוכה הראשונה הפותחת את סדרת התערוכות בחלל האלטרנטיבי של ארז שטרן, תעסוק במושג הנהנתנות, תענוגות החיים והיופי למראית עין מחד, ובהתנזרות, מניעה, הדחקה או סיאוב מאידך. התערוכה מעלה שאלות הנוגעות להדוניזם פרטי, ציבורי, מדיני, תרבותי וכו' במטרה לבחון את הקשר בין תאוות ותשוקות למהות החיים. האמנים המשתתפים: יובל שלגי, הדס רשף, שחר קורנבליט, עמיחי מלכי, ליטל לב כהן, רועי חפץ, אתי שוורץ, נעמי מנדל, רוני רייזינגר, רן קידר, יורם בלומנקרנץ, מיכל בר אור.
 סטודיו ארז שטרן, בית פנורמה, יחידה 632 (קומה 6), דרך בן צבי 84, ת"א.
טלפון: 050-5852785. שעות פתיחה: ראשון – שבת בתיאום מראש. 

 

rose

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ולסיום, ורדים: "ורדים ועוד". במושב היוגב נמצאת חממת ורדים ייחודית הפתוחה למבקרים סקרנים שרוצים לטבוע בים הריחות הצבעים והזנים השונים של הורדים וגם ללמוד משהו בדרך. בנוסף, אפשר לצפות בעבודת הפועלים מהגידול ועד למיון, האריזה ויצירת הזרים הצבעוניים לפי בחירה. לצאת לסיור של חצי שעה בחממות האקולוגיות. השנה תתקיים תערוכת פרחים ומתנות כאשר במרכזה מבחר זני ורדים מהחממות שלנו.

מושב יוגב- עמק יזרעאל. שעות הפתיחה: 8:00 – 20:00  בבית האריזה בצמוד לחנות ולחממה. לפרטים נוספים ותיאום: 04-9590501.

 

אז שיהיה לכולם באהבה..

7 תגובות

7 תגובות לפוסט “באה מאהבה”

  1. שחרבתאריך 12 פבר 2010 בשעה 14:24

    חג אהבה שמייח 😳 😛

  2. דורית פוקץבתאריך 12 פבר 2010 בשעה 14:36

    תודה, גמלך 😀

  3. אמן סודיבתאריך 13 פבר 2010 בשעה 15:47

    הנה השנקל שלי – עוד שתי תערוכות שמקיימות דיאלוג מעניין בינן
    התערוכה של שוני רבנאי "אהבוני" בגלריית טבי דרזנר – (http://www.tavidresdner.com/ViewPR.php?p=1&n=76) מעניין שהם לא טורחים לשים גם טקסט בעברית – אולי כי מי שאוהב אותם ונותן להם את אחד הדברים שאנשים (ואנדי וורהול) הכי אוהבים – כסף – רובם לא ישראלים.
    בנוסף גם לא ממש מצויין ששוני עשה את רוב הקריירה שלו עד שחזר להיות אמן בעולם הפרסום – עולם שתפקידו לגורם לנו לאהוב חפצים, אובייקטים ומוצרים.
    מנגד התערוכה "אחרי האורגיה" בגלריית חנינא – "ללא הרף מונעת תעשיית התרבות במרמה מצרכניה-את שהיא הבטיחה להם ללא הרף. מועד פרעון השטר על ההנאה, שניתן להם על ידי העלילה ואביזרי הסרט,נדחה בלי סוף: ההבטחה, שהיא בעצם ההצגה כולה היא אשליה:היא לא תתגשם לעולם ועל הסועד להסתפק בקריאת התפריט"
    (תיאודור אדורנו, מתוך "תעשיית התרבות: הנאורות כהונאת המונים" מתוך טקסט התערוכה – http://www.hanina.org/

  4. שירהבתאריך 13 פבר 2010 בשעה 19:56

    מחמם את הלב כל האהבה הזאת… 😀

  5. דורית פוקץבתאריך 13 פבר 2010 בשעה 22:45

    אמן סודי חביב, תודה על האינפו', וברוך הבא..
    מעניין באמת זה שהטקסט לא מתורגם. לפעמים אנשים שוכחים שהם חיים ופועלים בארץ (גם אם מקור הפרנסה שלהם הוא לא פה..).
    בקשר לטקסט ה-2 שהבאת, הוא נשמע קצת כמו הסרט החדש של פורד, לא?..

    שירה יקירתי, מחממת לי ת'לב הגישה שלך 🙂

  6. she for meבתאריך 17 פבר 2010 בשעה 12:33

    הכל ממוסחר 🙂 אפילו היומולדת שלי!! אבל זה כיף לי 🙂

  7. דורית פוקץבתאריך 17 פבר 2010 בשעה 13:11

    יומולדת שמייח, יקירתי!! 🙂
    שתזכי באושר ועושר ומתנות לרוב 😀

כתובת טרקבק | RSS תגובות

השארת תגובות